۲۷۸۶ مناقصه – صنایع شهدای مهام یزد – طراحی و اجرای بازیافت پساب‌های صنعتی کارخانجات

آگهی فراخوان مناقصه‌عمومی    شماره ۰۹—۹۸-۳/۹۰ (دومرحله‌ای) صنایع شهدای مهام یزد واقع در شهرک صنعتی یزد در نظر دارد طراحی و اجرای بازیافت پساب‌های صنعتی کارخانجات خود را مطابق اسناد مناقصه از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی به پیمانکار واجدشرایط و صلاحیت‌دار واگذار نماید. دارا بودن خط مشی و نظام مدیریت HSE  متناسب با موضوع پیمان الزامی است. […]

آگهی فراخوان مناقصه‌عمومی    شماره ۰۹۹۸-۳/۹۰ (دومرحله‌ای)

صنایع شهدای مهام یزد واقع در شهرک صنعتی یزد در نظر دارد طراحی و اجرای بازیافت پساب‌های صنعتی کارخانجات خود را مطابق اسناد مناقصه از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی به پیمانکار واجدشرایط و صلاحیت‌دار واگذار نماید. دارا بودن خط مشی و نظام مدیریت HSE  متناسب با موضوع پیمان الزامی است.

از کلیه شرکت‌ها/پیمانکاران واجدشرایط که دارای گواهی صلاحیت ایمنی از وزارت کار و سازمان   محیط زیست و تجربه‌ و تخصص در زمینه موضوع مناقصه می‌باشند، دعوت می‌گردد جهت دریافت اسناد مناقصه تا تاریخ ۳۱/۰۶/۹۸ درخواست رسمی خود را باذکر شماره مناقصه، کداقتصادی و نام مدیرعامل، شماره تلفن و نمابر و آدرس دقیق پستی (کدپستی ده رقمی) به شماره نمابر: ۳۷۲۷۲۴۷۱-۰۳۵ ارسال نمایند.

زمان تحویل پاکت ب مناقصه تا ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۱۰/۰۷/۹۸ می‌باشد. این صنایع پس از بررسی اسناد و مدارک واصله در چهاچوب ضوابط و مقررات داخلی خود از شرکت‌های واجد شرایط دعوت به‌عمل خواهد آورد.

ارایه اسناد و سوابق هیچگونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد. زمان عودت پاکات پیشنهادی تاریخ ۲۹/۰۷/۹۸ و زمان گشایش پاکات مالی تاریخ ۳۰/۰۷/۹۸ می‌باشد داشتن گواهینامه سمتا و یا تعهد به ارایه آن طی یک‌ماه از تاریخ ابلاغ برنده شدن در مناقصه الزامی می‌باشد مناقصه‌گزار در تمام و یا هریک از پیشنهادات مختار می‌باشد. کلیه هزینه‌‌های چاپ آگهی به‌عهده برنده مناقصه می‌باشد

تلفن: ۴-۳۷۲۷۳۲۴۳-۰۳۵

م‌الف:۸۴۰