روایت یک تحول از جنس فناوری با رهبری هوآوی !

روایت یک تحول از جنس فناوری با رهبری هوآوی ! بازار میان‌رده از جمله آن بخش‌هایی است که یک شرکت برای موفق شدن باید به آن توجه ویژه‌ای کند. هوآوی با عرضه گوشی‌های میان‌رده Nova و Y Series نشان داد که به این بازار توجه خاصی دارد و می‌تواند رقبای خود را به راحتی کنار […]

روایت یک تحول از جنس فناوری با رهبری هوآوی !

بازار میان‌رده از جمله آن بخش‌هایی است که یک شرکت برای موفق شدن باید به آن توجه ویژه‌ای کند. هوآوی با عرضه گوشی‌های میان‌رده Nova و Y Series نشان داد که به این بازار توجه خاصی دارد و می‌تواند رقبای خود را به راحتی کنار بزند؛ چرا که امکاناتی در قالب این گوشی‌‌ها ارائه شده است که در سطح پرچمداران بازار است.

به گزارش ایلنا؛ هوآوی دیگر آن شرکتی نیست که سال‌ها پیش تنها گوشی ارزان‌قیمت و متوسط تولید می‌کرد. این شرکت امروزه به جایگاهی رسیده که مراسم پوشش زنده از معرفی پرچمدارانش، میلیون‌‌ها نفر را در سراسر دنیا پشت سرویس‌های پخش زنده منتظر نگه می‌دارد تا ببینند این شرکت بزرگ، چه جادوی جدیدی را پیش روی آنها قرار خواهد داد.

هواوی هم‌اکنون در رده‌های مختلف کالاهای ارزشمندی به بازار ارائه کرده است. در واقع برای موفقیت کامل در بازار شما باید بتوانید به علائق و سلیقه‌های مختلف پاسخ دهید؛ کاری که هوآوی نشان داده در آن تخصص دارد و محصولاتی را خلق می‌کند که همه کاربران در هر سن و سالی و با هر بودجه‌ای، بتوانند یک یا چندین انتخاب خوب از میان آنها داشته باشند.

با توجه به همین هدف و استراتژی، هوآوی طی پنج سال گذشته محصولات پرچمدار خود را متحول کرده و پس از عرضه گوشی‌های سری P، سری‌هایی مانند Mate نیز عرضه شدند که گروه رده بالای محصولات شرکت را تشکیل می‌دادند.

در عین حال و همانطور که گفتیم بازار میان‌رده از جمله آن بخش‌هایی است که برای موفق شدن کل مجموعه باید حتماً به آن توجه ویژه شود. هوآوی با عرضه گوشی‌های میان‌رده Nova و Y Series نشان داد که به این بازار نیز توجه خاصی دارد و می‌تواند چالشی جدی برای رقبای خود در این سری نیز باشد.

موفقیت اتفاقی نیست

هوآوی این شعار را سرلوحه اصلی خود برای عرضه محصولات و خدمات در حوزه گوشی‌های هوشمند قرارداده است. در این میان دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می‌شود این شرکت بتواند محصولاتی میان‌رده و باب دل مشتریان تولید کند که در زیر به مهم‌ترین آنها می‌پردازیم:

عرضه امکانات پرچمداران در گروه میان‌رده: هوآوی را باید شرکتی بدانیم که شاید برای اولین بار بسیاری از قابلیت‌هایی را که در ابتدای کار، تنها روی گوشی‌های پرچمدار شرکت‌ها دیده می‌شدند (سنسورهای احراز هویت بیومتریک مانند اثر انگشت، هوش مصنوعی) ، به دنیای گوشی‌های میان‌رده آورد.

ارزش خرید بالا: عامل دومی که باید در توفیق روزافزون گوشی‌های میان‌رده هوآوی به خصوص سریY و Nova بدانیم، عرضه این دستگاه‌ها با قیمت‌های به شدت رقابتی است که در نهایت ارزش خرید بسیار بالایی را برای آنها به ارمغان می‌آورد.

ظاهر زیبا و جذاب: بعد از ایجاد تحول در بخش تولید و طراحی محصول هوآوی که از زمان عرضه گوشی Huawei Ascend P6 به بازار رخ داد توانستیم یک تغییر بزرگ را به وضوح در محصولات هوآوی ببینیم.

کیفیت ساخت: همزمان با عرضه محصولات زیباتری که قیمت کمتری داشتند، کیفیت ساخت این دستگاه‌ها نیز افزایش یافت. در واقع اگر شما امروزه محصولات میان‌رده این شرکت را در دست بگیرید ممکن است در برخی مواقع کیفیت ساخت و ظاهر این دستگاه‌ها حتی بالاتر از محصولات پرچمدار برخی شرکت‌ها باشد.

به‌روزرسانی نرم‌افزار و پشتیبانی عالی: معمولاً یکی از عواملی که به دلیل وضعیت نامناسب آن در گذشته باعث می‌شد بسیاری از کاربران سراغ خرید گوشی میان‌رده و ارزان‌قیمت نروند، پشتیبانی نه چندان جالب نرم‌افزاری و خدماتی در این گروه بود. در این حالت با ورود جدی شرکت‌هایی مانند هوآوی به این حوزه، استانداردهای پشتیبانی و ارتقای میان‌دوره نیز در این گروه به کلی عوض شد.

استفاده از فناوری‌های روز و وارد کردن آنها به حوزه میان‌رده: هوآوی این روز‌ها به بالا‌ترین سطح خودکفایی در تولید تراشه و قطعات مورد نیاز در دنیای موبایل رسیده و این رشد را نیز به خوبی ادامه می‌دهد. استفاده از چیپست‌های اختصاصی HiSilicon Kirin و گسترش آنها به گروه میان‌رده نشان داده که هوآوی حتی برای گروه میان‌رده خود بهترین قابلیت‌ها را در نظر می‌گیرد.

در نهایت در مورد محصولات میان‌رده هوآوی باید گفت که تحول ایجاد شده در چند سال اخیر به دلیل اهمیت به‌کاربران و احترام به خواسته‌های آنها بوده است. این یک اصل است که همه کاربران توانایی خرید محصول پرچمدار را ندارند و به همین خاطر وقتی شما تولیدکننده یک‌سری محصول باشید، باید بدانید که داشتن انتخاب‌های گسترده در رده‌های مختلف بازار هم به نفع خودتان است و هم مشتریان؛ اصلی که هوآوی همواره سرلوحه خود قرارداده و با اجرای آن به بهترین نحو، امروز در جایگاه دوم تولیدکنندگان بزرگ گوشی هوشمند در دنیا قرار دارد و بعید نیست بتواند طی چند سال آینده وضعیت را حتی از این همه که هست بهتر کند.