مناقصات تأمین کالا و خدمات دسته‌بندی شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز شرق مناقصات تأمین کالا و خدمات دسته‌بندی شد مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز شرق با اشاره به روند مطلوب فعالیت‌های این شرکت در سه حوزه تعمیرات، تولید و تزریق گاز، گفت: در پاییز امسال دو چاه جدید در منطقه عملیاتی خانگیران عملیاتی می‌شود و بیش از ۲٫۵ میلیون مترمکعب به ظرفیت برداشت […]

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز شرق

مناقصات تأمین کالا و خدمات دسته‌بندی شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز شرق با اشاره به روند مطلوب فعالیت‌های این شرکت در سه حوزه تعمیرات، تولید و تزریق گاز، گفت: در پاییز امسال دو چاه جدید در منطقه عملیاتی خانگیران عملیاتی می‌شود و بیش از ۲٫۵ میلیون مترمکعب به ظرفیت برداشت روزانه گاز این شرکت اضافه خواهد شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، ابوالحسن محمدی با بیان این مطلب افزود: برنامه تولید این شرکت در نیمه نخست امسال بیش از صددرصد محقق شده است و برنامه‌های تزریق گاز و تعمیرات تأسیسات به‌منظور آمادگی برای تولید حداکثری در ایام سرد سال نیز با جدیت پیگیری شده است.

وی از انجام توپکرانی هوشمند در خطوط ۱۴ اینچ و ۱۶ اینچ این شرکت نیز در سال‌جاری خبر داد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز شرق به تلاش‌های انجام شده برای بهبود ساختار‌ها و فرآیندهای کاری شرکت هم اشاره کرد و گفت: دسته‌بندی مناقصات تأمین کالا و تأمین خدمات، استانداردسازی معیارهای ارزیابی کیفی هر دو گروه و تعیین وزن معیار‌ها با به‌کارگیری الگوهای تصمیم‌گیری و تدوین معماری فرآیندهای شرکت مبتنی بر استاندارد BPMN۲ در این زمینه مدنظر قرار گرفته است.

محمدی در حوزه مالی به تسویه بدهی مالیاتی ارزش‌افزوده شرکت بدون هیچ جریمه‌کردی و همچنین تسویه بدهی مالیات عملکرد شرکت اشاره کرد و در حوزه حمایت از ظرفیت‌های داخلی گفت: همکاری مستمر ما با شرکت شهرک‌های صنعتی و پارک علم و فناوری استان برقرار است.

وی با اشاره به تشکیل انجمنی متشکل از شرکت‌های فعال در حوزه انرژی در استان خراسان‌رضوی، از فعالیت شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز شرق به عنوان دبیر ساخت داخل این انجمن خبر داد.

محمدی به فعالیت‌های این شرکت در حوزه مسؤولیت‌های اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: افزون بر آنکه سعی کردیم در بحران سیل اوایل سال با همه توان در کمک به مناطق سیل‌زده سرخس ایفای نقش کنیم، امکان بهره‌مندی مردم محلی را از امکانات آموزشی و ورزشی مناطق سرخس و گنبدلی را نیز تا حدودی فراهم کرده‌ایم.

براساس گزارش وزارت نفت، وی به برنامه‌های فرهنگی مدنظر این شرکت برای بهره‌مندی از مشارکت خانواده‌های کارکنان اشاره کرد و در این زمینه، از تدارک فعالیت‌هایی مانند برگزاری جشنواره غذا، نمایشگاه صنایع دستی، پیادروی خانوادگی و… نام برد.

شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز شرق به عنوان یکی از سه شرکت تابع شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، افزون بر تأمین نیاز نیروگاه نکا و پتروشیمی بجنورد، گاز مورد نیاز استان‌های خراسان‌شمالی، خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی، مازندران، گلستان و بخشی از سمنان را تأمین می‌کند.

ستاد شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز شرق در مشهد مستقر است و عمده گاز این شرکت از میدان خانگیران برداشت می‌شود.