۲۷۹۲ مناقصه – سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت – خرید، راه‌اندازی و آموزش دستگاه‌های حفاظت الکترونیکی مورد نیاز بیمارستان

نوبت دوم آگهی عمومی ارزیابی کیفی ۲۲/۹۸ شماره مجوز: ۱۳۹۸٫۳۷۳۶ سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در نظر دارد خرید، راه‌اندازی و آموزش دستگاه‌های حفاظت الکترونیکی مورد نیاز بیمارستان خلیج‌فارس در جزیره خارک را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی و دومرحله‌ای(پس از انجام ارزیابی کیفی مناقصه‌گران) از فروشندگان واجد شرایط خریداری نماید. ۱-نحوه دریافت اسناد ارزیابی […]

نوبت دوم

آگهی عمومی ارزیابی کیفی ۲۲/۹۸

شماره مجوز: ۱۳۹۸٫۳۷۳۶

سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در نظر دارد خرید، راه‌اندازی و آموزش دستگاه‌های حفاظت الکترونیکی مورد نیاز بیمارستان خلیج‌فارس در جزیره خارک را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی و دومرحله‌ای(پس از انجام ارزیابی کیفی مناقصه‌گران) از فروشندگان واجد شرایط خریداری نماید.

۱-نحوه دریافت اسناد ارزیابی کیفی: اسناد ارزیابی کیفی در سایت www.PIHO.IR  (سامان بهداشت و درمان صنعت نفت) جهت تهیه،تکمیل و ارسال اسناد درج می‌گردد.

۲-مهلت و محل تحویل اسناد تکمیل شده ارزیابی کیفی: مناقصه‌گران حداکثر تا ۱۵ روز پس از درج آگهی نوبت دوم،اسناد ارزیابی را تکمیل و به همراه مستندات مورد نیاز و نامه درخواست شرکت در مناقصه به‌آدرس: تهران،میدان ولیعصر(عج)،خیابان کریم‌خان‌زند، خیابان به‌آفرین،پلاک۲۷،سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت،طبقه ۳،امور پیمان‌ها تحویل و در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتربا شماره تلفن‌های ۸۸۸۹۲۱۵۳ یا ۸۳۳۰۷۲۷۳ تماس حاصل نمایند.

۳-سایر شرایط مناقصه:

نوع و میزان سپرده شرکت در مناقصه متعاقبا از طریق دعوت‌نامه کتبی به مناقصه‌گران واجد‌شرایط اعلام خواهد شد.