نوبت دوم مناقصهعمومی یکمرحلهای خرید یکدستگاه HPLC معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی ساوه احتراماً دانشکده علوم پزشکی ساوه بهشناسهملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱ و کداقتصادی۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵ در نظر دارد مناقصه خرید یکدستگاه HPLC معاونت آموزشی را بهشماره ۲۰۹۸۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۱۷ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد […]
نوبت دوم
مناقصهعمومی یکمرحلهای خرید یکدستگاه HPLC معاونت آموزشی دانشکده علوم پزشکی ساوه
احتراماً دانشکده علوم پزشکی ساوه بهشناسهملی ۱۴۰۰۶۶۶۴۶۵۱ و کداقتصادی۴۱۱۵۳۳۶۴۹۳۹۵ در نظر دارد مناقصه خرید یکدستگاه HPLC معاونت آموزشی را بهشماره ۲۰۹۸۰۰۰۳۸۶۰۰۰۰۱۷ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) برگزار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصهگران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) بهآدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبتنام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.
تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تدارکات دوشنبه مورخ ۲۵/۰۶/ ۱۳۹۸ میباشد.
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: تا ساعت ۱۵ روز دوشنبه تاریخ ۰۱/ ۰۷/۱۳۹۸
مهلت زمانی ارایه پیشنهاد: تا ساعت ۱۴ روز یکشنبه مورخ ۱۴/۰۷/۱۳۹۸
زمان بازگشایی پاکتها: ساعت ۸ صبح روز دوشنبه تاریخ ۱۵/۰۷/۱۳۹۸ سالن جلسات ستاد دانشكده علوم پزشكي ساوه بهنشانی: ساوه، ابتدای خیابان جمهوری
ميزان سپرده شركت در مناقصه: مبلغ۳۱۵٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (سیصد و پانزده میلیون ریال) ضمانتنامه بانكي با اعتبار حداقل سه ماه و يا واريز وجه نقد به شماره حساب ۴۱۰۱۱۱۲۹۳۶۱۳۳۷۳۸ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران (( شبا۹۱۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۱۱۲۹۳۶۱۳۳۷۳۸ ir ) بهنام دانشکده علوم پزشکی ساوه: پاکت الف تا پايان وقت اداري روز یکشنبه ۱۴/ ۰۷/۱۳۹۸ بهآدرس: ابتدای خیابان جمهوری، ساختمان شماره یک، ستاد دانشکده علوم پزشكي ساوه تحويل اداره پشتیبانی وامور رفاهی گردد. کد پستی: ۳۹۱۹۶۷۶۶۵۱ و فایل pdf ضمانتنامه در سامانه تدارکات بارگذاری گردد.
براي كسب اطلاعات بيشتر با فکس: ۴۲۲۲۳۴۸۸-۰۸۶ کارشناس امورقراردادها ۴۸۵۰۱۱۴۲-۰۸۶ و یا بهسایت دانشکده بهنشانی http://www.savehums.ac.ir و یا به پایگاه ملی مناقصات بهآدرس http://iets.mprog.ir مراجعه فرمایید اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱ دفتر ثبتنام : ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.