۲۷۹۳ مناقصه – سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه – تجهیز ۵ دستگاه شاسی کامیونت هیوندا ۶ تن به دستگاه حمل زباله مکانیزه

آگهی مناقصه‌عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه دراجرای بند ۲مصوبه شماره ۱۴۹ شورای محترم اسلامی شهر در نظر دارد نسبت به تجهیز ۵ دستگاه شاسی کامیونت هیوندا ۶ تن به‌دستگاه حمل زباله مکانیزه با شرایط ذیل و مشخصات فنی پیوست اقدام نماید. لذا شرکت‌های محترم واجدشرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه […]

آگهی مناقصه‌عمومی

سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه دراجرای بند ۲مصوبه شماره ۱۴۹ شورای محترم اسلامی شهر در نظر دارد نسبت به تجهیز ۵ دستگاه شاسی کامیونت هیوندا ۶ تن به‌دستگاه حمل زباله مکانیزه با شرایط ذیل و مشخصات فنی پیوست اقدام نماید.

لذا شرکت‌های محترم واجدشرایط می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اسناد مناقصه از ساعت ۸ مورخ ۲۸/۰۶/۹۸  لغایت ساعت ۱۲ مورخ ۰۶/۰۷/۹۸ به‌سامانه setadiran.ir  مراجعه فرمایند.

ضمناً شماره‌های تماس با سازمان ۳۴۲۷۱۶۲۶ و ۳۴۲۷۸۵۶۵-۰۸۳ داخلی (۱۸) می‌باشد.

 

موضوع مناقصه:

تجهیز ۵ دستگاه شاسی کامیونت هیوندا ۶ تن به دستگاه حمل زباله مکانیزه با شرایط و مشخصات فنی پیوست

 

مدت قرارداد

مبلغ تضمین قرارداد

مبلغ سپرده شرکت در مناقصه (ریال)

شماره آگهی مناقصه در سامانه setadiran.ir

سه‌ماه

%۱۰مبلغ پیشنهادی

۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲۰۹۸۰۵۰۰۴۸۰۰۰۰۲۳

 

شرایط مناقصه:

۱- مدت قرارداد حداکثر سه‌ماه از تاریخ واریز پیش پرداخت و تحویل شاسی‌ها می‌باشد و تا ۲۵ % قابل افزایش یا کاهش می‌‌باشد.

۲- هر یک از شرکت‌کنندگان می‌بایست مبلغ ۱۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال را به‌عنوان سپرده شرکت در مناقصه به حساب فراگیر ۱۰۰۰۱ نزد بانک تجارت شعبه زمزم (کد۱۸۹۲۰) به‌نام سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه واریز و اسناد مناقصه را در مهلت تعیین شده در سامانه setadiran.ir به‌شرح ذیل تحویل و بارگذاری نمایند:

 (( محتویات پاکت الف- اصل فیش بانکی سپرده شرکت در مناقصه .*ضمناً سازمان از قبول هرگونه چک و یا وجه نقد به عنوان سپرده شرکت در مناقصه معذور می‌باشد.*

محتویات پاکت ب- تصویر اساسنامه، آگهی تغییرات، رزوزمه کاری، برگ شرایط و پیش نویس قرارداد که به امضای صاحبان امضاء به‌همراه مهر شرکت رسیده است.

محتویات پاکت ج فرم تکمیل شده قیمت پیشنهادی به‌انضمام مشخصات فنی مربوطه که توسط صاحبان امضاء در اساسنامه شرکت مهر و امضاء گردیده است…

*ضمناً مهلت ارسال پاکت‌ها و بارگذاری اسناد مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ساعت ۱۳روز سه‌شنبه مورخ ۱۶/۰۷/۹۸می‌باشد.

۳- سازمان مکلف است هرگونه مالیات یا عوارض و یا وجوهی را که قانوناً بابت موضوع مناقصه و قرارداد منعقده به طرف قرارداد تعلق می‌گیرد از بهای کارکرد و خدمات در زمان پرداخت مطالبات او کسر نماید.

۴- برنده مناقصه مکلف است ۱۰% مبلغ پیشنهادی را به عنوان حسن انجام تعهدات در قالب ضمانت نامه بانکی معتبر در موقع انعقاد قرارداد تحویل سازمان نماید.

۵- مبلغ پیش پرداخت حداکثر معادل ۲۵% کل قرارداد می باشد که در قبال ضمانت نامه بانکی و همزمان با امضاء قرارداد توسط سازمان پرداخت خواهد شد و باقیمانده مبلغ قرارداد حداقل در ۵ قسط متوالی پرداخت می گردد(ضمناً اولویت با شرکت هایی است که ضمن رعایت مشخصات فنی مورد درخواست ، کمترین قیمت بابت موضوع مناقصه ، تعداد اقساط بیشتر و مبلغ پیش پرداخت کمتری را پیشنهاد نماید)

۶- در صورت عدم مراجعه برنده نفر اول در مهلت قانونی (به هر علتی ) ، سپرده وی به نفع سازمان ضبط و مورد مناقصه به نفر دوم واگذار و این شرط برای برنده نفر دوم نیز پابرچا خواهد بود.

۷- به پیشنهادات مخدوش و فاقد مدارک لازم و یا خارج از وقت مقرر ، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۸- کلیه هزینه های برگزاری مناقصه شامل درج آگهی و غیره  به عهده برنده مناقصه خواهد بود.

۹- سپرده برندگان اول و دوم مناقصه پس از انعقاد قرارداد  و سایر شرکت کنندگان ۳۰روز پس از برگزاری مناقصه استرداد خواهد شد.

۱۰- شرکت کنندگان ملزم به رعایت قانون منع مداخله وزراء و نمایندگان مجلسین و کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشوری می باشند.

۱۱- شرکت در مناقصه و دادن پیشنهاد قیمت به منزله قبول شروط و تکالیف سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه توسط شرکت کننده می باشد.

۱۲- قرارداد پیوست مدارک مناقصه به صورت پیش نویس بوده و سازمان مجاز به هر گونه تغییر و یا اصلاح در محتوای آن در زمان انعقاد قرارداد می باشد.

۱۳- سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه در رد یا قبول پیشنهادات مختار می باشد.

 

زمان و مکان برگزاری جلسه مناقصه

راس ساعت ۱۶ بعد از  ظهر روز سه شنبه مورخ ۱۶/۰۷/۹۸ در محل سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرمانشاه خواهد بود.