کاهش ۲ درصدی تعداد شعب بانک‌ملی

کاهش ۲ درصدی تعداد شعب بانک‌ملی بانک‌ملی ایران در راستای استراتژی کاهش مدیریت شده شعب، ادغام شعب ناکارآمد و فروش اموال و املاک مازاد، سال گذشته تعداد شعب خود را دو درصد کاهش داده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، همزمان با توسعه بانکداری الکترونیکی و استفاده از ابزارهای نوین بانکداری، شعب […]

کاهش ۲ درصدی تعداد شعب بانک‌ملی

بانک‌ملی ایران در راستای استراتژی کاهش مدیریت شده شعب، ادغام شعب ناکارآمد و فروش اموال و املاک مازاد، سال گذشته تعداد شعب خود را دو درصد کاهش داده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملی، همزمان با توسعه بانکداری الکترونیکی و استفاده از ابزارهای نوین بانکداری، شعب بانک‌ها کم‌کم کارایی خود را از دست می‌دهند. پیش از این در بسیاری از مناطق چند شعبه از یک بانک دایر بود، اما امروزه با کاهش مراجعه مشتریان به شعب، توجیه اقتصادی فعالیت شعبه برای بانک اهمیت پیدا کرده و از این‌رو بانک‌ملی ایران در حال ارزیابی کارایی آنهاست. با تأکید بانک‌مرکزی مبنی بر لزوم کاهش مدیریت شده شعب و نیز تلاش برای آزادسازی دارایی محبوس در قالب خرید یا اجاره شعبه، بانک‌ملی ایران از مدت‌ها پیش ادغام شعب همجوار را با اولویت ادغام شعبه کم کارآمد در شعبه اصلی در دستور کار خود قرارداده است.