فولاد هرمزگان جنوب صدرنشین معاملات فرابورس

فولاد هرمزگان جنوب صدرنشین معاملات فرابورس دیروز معامله‌گران ۳۸۰ میلیون اوراق بهادار در بازار فرابورس مبادله کردند. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی فرابورس ایران، بازار فرابورس در ۲۶ خردادماه شاهد خرید و فروش ۳۸۰ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۷۵۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال بود. آیفکس هم با افت ۴ واحدی نسبت به […]

فولاد هرمزگان جنوب صدرنشین معاملات فرابورس

دیروز معامله‌گران ۳۸۰ میلیون اوراق بهادار در بازار فرابورس مبادله کردند.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط عمومی فرابورس ایران، بازار فرابورس در ۲۶ خردادماه شاهد خرید و فروش ۳۸۰ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۷۵۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال بود.

آیفکس هم با افت ۴ واحدی نسبت به روز معاملاتی پیشین، نمایشگر عدد ۷۷۷٫۰۶ بود و نماد فولاد هرمزگان و هلدینگ خاورمیانه بیش‌ترین تأثیر را در این وضعیت داشت.

در بازار اول ۳۸ میلیون ورقه بهادار به ارزش ۷۷ میلیارد ریال داد و ستد شد و همین طور ۶۴ میلیون و ۱۳۰ هزار ورقه بهادار به ارزش ۱۷۶ میلیارد و ۶۷۰ هزار ریال در بازار دوم مورد معامله قرار گرفت.

بیش‌ترین حجم و ارزش معاملات سهام در این روز متعلق به فولاد هرمزگان جنوب با معامله ۲۷ میلیون سهم به ارزش ۵۱ میلیارد ریال بود. در عین حال سهام بیمه کوثر، زغال‌سنگ پروده طبس و بیمه سامان بیش‌ترین افزایش قیمت و فولاد هرمزگان، قند چهارمحال و قند شیروان بیش‌ترین کاهش قیمت را در روز جاری تجربه کردند.

در بازار اوراق با درآمد ثابت نیز بیش‌ترین حجم و ارزش معاملات به اسناد خزانه اسلامی در نماد «اخزا۲» اختصاص داشت و ارزش معاملات روزانه در تمام نمادهای اسناد خزانه اسلامی به رقم ۷۱ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال رسید.

 

این گزارش حاکی است، دیروز اوراق حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن کاهش یافت و در بازه ۸۵۳ تا ۸۷۷ هزار ریال مبادله شد. بیش‌ترین افت قیمت مربوط به نماد تیرماه ۹۳ بود.