بنزین گران نمی‌شود !

بنزین گران نمی‌شود !       خبر کوتاه بود و دردناک! بنزین گران نمی‌شود به همین سادگی، از آنجا که این گران نمی‌شود و گرانی در دستور کار نیست و برنامه‌ای برای افزایش قیمت نداریم و این قسم عبارات مخوفه ! مسبوق به سابقه است با شنیدن آن، دل هر آدم اهل دلی به قاعده چند […]

بنزین گران نمی‌شود !

      خبر کوتاه بود و دردناک! بنزین گران نمی‌شود به همین سادگی، از آنجا که این گران نمی‌شود و گرانی در دستور کار نیست و برنامه‌ای برای افزایش قیمت نداریم و این قسم عبارات مخوفه ! مسبوق به سابقه است با شنیدن آن، دل هر آدم اهل دلی به قاعده چند ریشتر می‌لرزد و هماهنگ با این لرزش، عزیزان دست‌ اندرکار، شمارش معکوس گرانی را آغاز می‌کنند !

     یکی نیست به این هوشنگ خان (خودمان را می‌گوییم) تذکر شفاهی بدهد که چرا حالا که مقامات محترم از گران نشدن حرف می‌زنند، به جای تقدیر و تشکر و پایکوبی ! نگرانی و ترس را برای خودت تجویز می‌کنی !

     از آنجا که با خودمان قرار گذاشتیم که منبعد شک و شکاکی را به کنار گذاشته و مثبت‌اندیشی را سرلوحه کار و زندگی خود کنیم، اینبار برخلاف عادت معمول، فرض را بر این می‌گذاریم که این گران نشدن با آن گران‌نشدن‌های قبلی تومانی چند قران، توفیر دارد و قرار نیست همواره درب سیاست‌ورزی مسؤولان محترم بر یک پاشنه بچرخد و یحتمل همان می‌شود که حضرات می‌گویند !

     البته براساس همین قرار جدیدی که با خودمان گذاشتیم، سعی می‌کنیم صحبت‌های جایگاه‌داران بنزینی را که می‌گویند قرار است حق‌الزحمه‌ای برای جایگاه‌داران به قیمت بنزین اضافه شود را نشنیده و حتی ندیده بگیریم و همچنان خوش‌ بینانه به آینده بدون گرانی بنزین خوش و خرم باشیم.

     البته براساس همین قرار جدید، مصوبه جدیدالصدور شورای اقتصاد که افزایش قیمت حامل‌های انرژی را تصویب کرده را هم یک مانور سیاسی و مصوبه غیرواقعی و مشقی ! متصور می‌شویم و هنگامی هم که این تصویبیه در خان کابینه محترم به آفت مهر تأیید و ابلاغ رسمی دچار شد ! ، خدا را شکر می‌کنیم که مصوبه صوری بوده و همه چیز فرمالیته است و قرار نیست هیچ گرانی و افزایش قیمتی اتفاق بیفتد.

     با همین دست فرمان قرار جدید با خودمان و سخنان جایگاه‌داران و مصوبه شورای اقتصاد و با چاشنی خوش‌بینی و خجسته حالی باز هم جلو می‌رویم و بعد از اینکه باک بنزین خودرو را با بنزین بدون سرب و گوگرد و یورو خیلی ! انباشته کردیم، کارت بانکی خود را به همراه رمز مربوطه به جایگاه دار محترم تقدیم می‌کنیم و هنگامی که پول بنزین از کارت خارج شد و مسیج تراکنش کذایی هم به روی گوشی نمایان شد، با یک حرکت غیرمنتظره، مسیج مربوطه را نخوانده از صفحه گوشی حذف می‌کنیم و خوش و خرم و با امید به آینده و مسرور از اینکه هیچ گرانی اتفاق نیفتاده است سوار خودرو خود می‌شویم و در افق محو می‌شویم ! !

                                                                                     هوشنگ خان