۲۷۹۸ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – تهیه، طبخ، توزیع و سرو غذای کارکنان
فراخوان مناقصه عمومی یکمرحلهای با ارزیابیکیفی شماره ۰۱۹/۹۸/۱ شرکت پتروشیمی اروند (سهامیخاص) بهعنوان مناقصهگزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یکمرحلهای با ارزیابیکیفی به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید. ۱- موضوع مناقصه: تهیه، طبخ، توزیع و سرو غذای کارکنان شرکت پتروشیمی اروند […]
فراخوان مناقصه
عمومی یکمرحلهای با ارزیابیکیفی شماره ۰۱۹/۹۸/۱
شرکت پتروشیمی اروند (سهامیخاص) بهعنوان مناقصهگزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه عمومی یکمرحلهای با ارزیابیکیفی به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید.
۱- موضوع مناقصه: تهیه، طبخ، توزیع و سرو غذای کارکنان شرکت پتروشیمی اروند بهمدت یکسال
۲- نحوه و محل توزیع اسناد مناقصه: اسناد مناقصه همزمان بههمراه اوراق ارزیابیکیفی از تاریخ ۰۷/۰۷/۱۳۹۸ لغایت پایان وقت اداری(ساعت ۱۴:۳۰) ۱۰/۰۷/۱۳۹۸ بهمتقاضیان طبق شرایط مندرج در بند((۵))، بهنشانی: استان خوزستان، شهرستان بندرماهشهر، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، شرکت پتروشیمی اروند ارایه میگردد.
۳-میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ ۶٫۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بهصورت (ضمانتنامه بانکی، چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به شماره حساب ۶۰۹۴۲۰۰۰۳۰ نزد بانک تجارت – شعبه شرکت پتروشیمی اروند).
۴-مبلغ خرید اسناد مناقصه: بابت خرید اسناد مناقصه مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به شماره حساب مندرج در بند (۳) واریز و اصل فیش به امور حقوقی و پیمانها تحویل میگردد.
۵- شرایط لازم و مدارک مورد نیاز جهت خرید و دریافت اسناد مناقصه:
· ارایه مدارک ثبتی شرکت حاوی تصاویر مصدق(اساسنامه شرکت، کد اقتصادی، شناسه ملی، آگهی تأسیس و کلیه آگهیهای تصمیمات / تغییرات شرکت مندرج درروزنامه رسمی تاکنون)
· ارایه برگه نمایندگی(معرفینامه)
۶- معیارهای ارزیابیکیفی و سایر اطلاعات و جزییات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه درج گردیده است.
۷- مبلغ برآوردی مناقصه: مبلغ برآوردی مناقصه در جلسه توجیهی به مناقصهگران اعلام میگردد.
۸-زمان جلسه توجیهی: جلسه توجیهی در تاریخ ۱۴/۰۷/۱۳۹۸ برگزار میگردد.
۹-زمان تحویل پاکات مناقصه: زمان تحویل پاکت ارزیابی کیفی، پاکات( الف، ب، ج) و پاکت مربوط به حراست، تا پایان وقت اداری مورخ ۲۱/۰۷/۱۳۹۸ میباشد.
۱۰- گشایش پاکات: از مناقصهگرانی که حداقل امتیاز لازم را از کمیته فنی بازرگانی کسب نمایند جهت گشایش پاکات دعـوت بهعمـل میآید.
۱۱- مدت اعتبار پیشنهادات: سه ماه از تاریخ تحویل پاکات میباشد.
متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، میتوانند با شماره تلفنهای: ۵۲۱۲۶۴۷۵-۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0