حفاری۶۸درصدیدرخط۶ متروی تهران

حفاری۶۸درصدیدرخط۶ متروی تهران معاون عمران شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: تاکنون حفاری ۲۱٫۳کیلومتر معادل ۶۸ درصد از تونل‌ها و لاینینگ ۱۲٫۳ کیلومتر معادل ۴۰ درصد تونل‌ها به اتمام رسیده است. به گزارش فارس، مهدی‌پورهاشمی در حاشیه بازدید از خط ۶ مترو تهران در خصوص آخرین وضعیت این خط مترو گفت: اتصال دوازدهمین تونل […]

حفاری۶۸درصدیدرخط۶ متروی تهران

معاون عمران شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: تاکنون حفاری ۲۱٫۳کیلومتر معادل ۶۸ درصد از تونل‌ها و لاینینگ ۱۲٫۳ کیلومتر معادل ۴۰ درصد تونل‌ها به اتمام رسیده است.

به گزارش فارس، مهدی‌پورهاشمی در حاشیه بازدید از خط ۶ مترو تهران در خصوص آخرین وضعیت این خط مترو گفت: اتصال دوازدهمین تونل بخش شمالی خط ۶ مترو تهران را داشتیم.

معاون عمران شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه از پیشرفت ۴۸ درصدی حفاری تونل و ۲۰ درصدی لاینینگ در ۹ ماه گذشته در خط۶ مترو خبر داد: و بیان کرد: این خط به طول ۳۵ کیلومتر است که در فاز نخست آن ۳۱ کیلومتر و با ۲۷ ایستگاه در حال ساخت است.

معاون عمران شرکت مترو تهران با بیان این‌که این خط مترو از ایستگاه دولت آباد شروع شده و تا شمال غرب تهران و منطقه سولقان در محدوده پارک کوهسار ادامه می‌یابد، گفت: این خط به دو روش تی‌بی‌ام و دستی در حال احداث است که حدود ۱۰ کیلومتر جنوبی خط ۶ مترو با روش نیمه شمالی تی‌بی‌ام و ۲۰٫۵ کیلومتر به روش دستی natm در دست ساخت است.

به گفته پورهاشمی، این خط شامل ۲۷ ایستگاه، ۲۸ هواکش میان تونلی، ۳ پست برق و ۶ تقاطع با خطوط دیگر مترو است.

 

وی با بیان این‌که در این بخش تاکنون ۱۲جفت تونل به یکدیگر متصل شده‌اند و تونل‌های باقی مانده تا پایان مرداد ماه به یکدیگر متصل می‌شوند گفت: این در حالیست که تاکنون حفاری ۲۱٫۳کیلومتر معادل ۶۸ درصد از تونل‌های به اتمام رسیده است. همچنین لاینینگ ۱۲٫۳ کیلومتر معادل ۴۰ درصد تونل‌ها نیز به اتمام رسیده است.