سوء مدیریت مجوز برق شیراز را باطل کرد

سوء مدیریت مجوز برق شیراز را باطل کرد تیم فوتبال برق شیراز که روزگاری نه چندان دور یکی تیم‌های بازیکن‌ساز بود، حالا در دسته سوم روزهای سختی را تجربه می‌کند اما یک تصمیم درست این تیم را دوباره متولد خواهد کرد. به گزارش مهر، برق شیراز که در سال‌های فعالیتش در سطح اول فوتبال ایران […]

سوء مدیریت مجوز برق شیراز را باطل کرد

تیم فوتبال برق شیراز که روزگاری نه چندان دور یکی تیم‌های بازیکن‌ساز بود، حالا در دسته سوم روزهای سختی را تجربه می‌کند اما یک تصمیم درست این تیم را دوباره متولد خواهد کرد.

به گزارش مهر، برق شیراز که در سال‌های فعالیتش در سطح اول فوتبال ایران فوتبالیست‌های خوبی را به تیم‌های مطرح تهرانی فرستاده بود و حتی برخی از آن‌ها به تیم ملی هم راه پیدا کردند، با سوءمدیریت‌هایی که داشت راه سقوط و تاریکی را در پیش گرفت و از صحنه اول فوتبال ایران محو شد.

با سقوط برق شیراز به لیگ دسته اول و سپس دسته دوم و در نهایت سقوط به دسته سوم مسؤولان ورزش استان فارس به این فکر افتادند تا جلوی این سقوط را بگیرند. اتفاقاتی که در هفته‌های پایانی لیگ فصل گذشته رخ داد و مسؤولان رده بالای این تیم به ایجاد درگیری و رفتار غیراخلاقی پرداختند، عملاً مسؤولان ورزش فارس را برآن داشت تا ورود جدی به این اتفاقات و مدیریت برق داشته باشند.

به دنبال بررسی‌های مسؤولان ذی‌ربط و ورود کمیسیون ماده۵ مجوز فعالیت برق شیراز به خاطر سوءمدیریت و بداخلاقی‌هایی که برخی مسؤولان این تیم انجام داده بودند باطل شد تا روزهای سیاه و تاریک این تیم پایان یابد و کار از این‌که هست بدتر نشود و این تیم از دسته سوم هم سقوط نکند.

برق شیراز که قدمتی ۶۰ ساله در فوتبال ایران دارد حالا در انتظار تصمیم درست و منطقی مسؤولان فوتبال این شهر است تا دوباره زنده شود و با تولدی دیگر به سطح اول فوتبال ایران برگردد. قطعاً هستند شیرازی‌هایی که دلشان به حال این تیم ریشه‌دار می‌سوزد و حاضرند با سرمایه‌گذاری درست و اصولی زمینه بازگشت برق به سطح اول فوتبال ایران را فراهم کنند. فقط باید هماهنگی بین مسؤولان با این افراد انجام شود و شرایط برای بازگشت به زندگی برق فراهم شود.