هشدار سازمان حمایت به خریداران خودروهای وارداتی سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان از کلیه هموطنان درخواست کرد که به هنگام خرید خودروهای وارداتی از داشتن گارانتی و وارانتی آن اطمینان حاصل کنند. به گزارش ایسنا، سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان در هشداری به خریداران خودروهای وارداتی اعلام کرد که با عنایت به […]
هشدار سازمان حمایت به خریداران خودروهای وارداتی
سازمان حمایت از مصرفکنندگان و تولیدکنندگان از کلیه هموطنان درخواست کرد که به هنگام خرید خودروهای وارداتی از داشتن گارانتی و وارانتی آن اطمینان حاصل کنند.
به گزارش ایسنا، سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان در هشداری به خریداران خودروهای وارداتی اعلام کرد که با عنایت به اینکه در اجرای ماده ۴ قانون حمایت از حقوق مصرفکنندگان یکی از عمدهترین اهداف صدور دستورالعمل ساماندهی واردات خودرو در شهریور ماه سال ۱۳۹۴، جلوگیری از ورود خودروی فاقد گارانتی به کشور است.
بنابراین انتظار میرود خودروهای وارداتی توسط واردکنندگان فاقد نمایندگی رسمی که براساس مکانیزم فوق وارد کشور شده است دارای ضمانت ارایه خدمات پس از فروش تعهد شده توسط شبکه نماینده رسمی باشد. در غیراین صورت تلقی این است که خودروی مذکور فاقد اصالت لازم از حیث مواردی نظیر دارا بودن استاندارد یورو۲ به جای یورو ۵، کارکرده، تغییرات غیراستاندارد در سیمکشی خودرو، عدم تطابق آپشنهای اعلامی با آپشنهای واقعی و… است.
لذا سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان در هشداری به خریداران خودروهای وارداتی اعلام میکند که کلیه خریداران و مصرفکنندگان این خودروها که تمایل به تأمین خودرو از طریق شبکه نمایندههای رسمی ندارند، توصیه میکند به منظور پیشگیری از بروز شایبههای بعدی در اصالت خودرو، در هنگام خرید از واردکنندگان فاقد نمایندگی رسمی حتماً از شرایط خدمات پس از فروش و نیز وجود کارت گارانتی خودرو آگاهی و اطمینان حاصل نموده و از خرید خودروهای فاقد کارت گارانتی اکیداً خودداری کنند.
سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ آمادگی رسیدگی به شکایات در این زمینه را دارد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.