آغاز تعمیرات اساسی واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی منطقه عملیاتی نفت شهر

آغاز تعمیرات اساسی واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی منطقه عملیاتی نفت شهر تعمیرات اساسی منطقه عملیاتی نفت شهر طی سال جاری در ۵ گروه اصلی تعمیرات خطوط لوله، مکانیک، برق، ابزار دقیق و کارگاه مرکزی با همکاری کارکنان این منطقه و ستاد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب آغاز شد.   به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیرعامل شرکت […]

آغاز تعمیرات اساسی واحد بهره‌برداری و نمک‌زدایی منطقه عملیاتی نفت شهر

تعمیرات اساسی منطقه عملیاتی نفت شهر طی سال جاری در ۵ گروه اصلی تعمیرات خطوط لوله، مکانیک، برق، ابزار دقیق و کارگاه مرکزی با همکاری کارکنان این منطقه و ستاد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب آغاز شد.

 

به گزارش مناقصه‌مزایده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در رابطه با مراحل و مدت زمان اجرای تعمیرات اساسی منطقه عملیاتی نفت شهر اظهار کرد: تعمیرات در پنج گروه اصلی تعمیرات خطوط لوله، مکانیک، برق، ابزاردقیق و کارگاه مرکزی با هدف استمرار تولید از میدان نفت شهر انجام می‌شود و افزون بر آن واحدهایی همچون بهره‌برداری، بازرسی فنی، HSE، خدمات فنی، ترابری نیز مشارکت می‌کنند. مدت زمان اجرای تعمیرات کمتر از ۲۵ روز برآورد شده است.

سعید ناصری پور تصریح کرد: مهم‌ترین فعالیت‌های تعمیرات اساسی شامل تعمیرات تفکیک گرها، نمک گیرها، برج هیدروژن سولفوره، پیش گرمکن‌ها، مبدل‌های حرارتی، خنک کن هوایی، مخازن ذخیره نفت، فلرها، پمپ‌های تزریق پساب و پکیج‌های تزریق مواد شیمیایی است.

به گفته وی، تعمیرات خطوط لوله بین تجهیزات، گودال‌های مربوط به سیستم‌های آب و نفت و سیستم‌های مربوط به پکیج اکسیژن زدا، تصفیه پساب، ادوات کنترلی و ابزار دقیق، ترانسفورماتورها، پست‌های برق و تجهیزات مرتبط با آن و در نهایت سند بلاست، رنگ آمیزی داخلی و خارجی و خطوط لوله و تجهیزات از دیگر مواردی است که در بخش تعمیرات انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی، واحد بهره‌برداری نفت شهر، یکی از مناطق عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب است که نفت تولیدی آن پس از فرآورش، شیرین‌سازی و نمک زدایی بخشی از خوراک پالایشگاه کرمانشاه را تأمین می‌کند.