اجرای ۸۵۸ کیلومتر شبکه توزیع گاز طبیعی در خراسان جنوبی

اجرای ۸۵۸ کیلومتر شبکه توزیع گاز طبیعی در خراسان جنوبی مدیرعامل شرکت گازاستان خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۷۶۰۹کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سطح استان اجرا شده که از این میزان ۸۵۸ کیلومتر طی ۶ ماهه سال جاری محقق شده است . به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت گاز استان خراسان جنوبی، ” سید […]

اجرای ۸۵۸ کیلومتر شبکه توزیع گاز طبیعی در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گازاستان خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۷۶۰۹کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در سطح استان اجرا شده که از این میزان ۸۵۸ کیلومتر طی ۶ ماهه سال جاری محقق شده است .

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت گاز استان خراسان جنوبی، ” سید محمود هاشمی “اظهار داشت: تا کنون حدود ۹۸۰کیلومتر خطوط انتقال گاز و ۷۶۰۹ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در سطح استان اجرا شده است.

 وی با بیان اینکه در سال جاری، اجرای طرح‌های گازرسانی در سطح استان با سرعت زیادی در حال انجام می باشد، افزود: از مجموع شبکه‌های موجود در استان، ۲۷۶۷ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع شهری و ۴۸۴۲ کیلومتر شبکه روستایی است .

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: تاکنون ۳۰ شهر و ۵۶۲ روستا در این استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته است.

هاشمی افزود: با تلاش و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در امر توسعه گازرسانی، میزان برخورداری خانوارهای شهری و روستایی از نعمت گاز طبیعی درحال افزایش است ضمن اینکه گازرسانی به ۲۳۵ روستا نیز در دست اجرا می‌باشد.

وی بیان کرد: درکنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز به‌طور مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد .