ایران زمین ۱۴۰۰ بانکی متفاوت خواهد بود به گفته مدیرعامل بانک ایران زمین، در عصر حاضر ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی آسان و مطلوب به مشتریان لازمه حیات بانک است و با توجه به افق پیشروی بانک که سال ۱۴۰۰ بانک ایران زمین تبدیل به بانک تمام دیجیتال خواهد شد، در همین راستا تلاش کردیم تا […]
ایران زمین ۱۴۰۰ بانکی متفاوت خواهد بود
به گفته مدیرعامل بانک ایران زمین، در عصر حاضر ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی آسان و مطلوب به مشتریان لازمه حیات بانک است و با توجه به افق پیشروی بانک که سال ۱۴۰۰ بانک ایران زمین تبدیل به بانک تمام دیجیتال خواهد شد، در همین راستا تلاش کردیم تا با تقویت بستر بانکداری مدرن، مشتریان را با تجربهای جدید آشنا کنیم. به گزارش مناقصهمزایده، عبدالمجید پورسعید معتقد است: در بانکداری امروز رسالت ما با گذشته متفاوت شده، نقش شعب متفاوت شده است؛ در حال حاضر زمان و مکان به معنای آنچه در گذشته بوده وجود ندارد. بانکها باید در تمامی زمانها و مکانها، به تمامی مشتریان خدماتی مناسب و با کیفیت ارائه کنند. وی تحولات دیجیتال و به کارگیری آن در عرصه بانکداری را نقطه عطفی مهم میداند و میگوید: درگذشته درکی از رفتار مشتری وجود نداشت، بانکها به صورت سنتی اقدام به تولید محصول و خدمت میکردند. در عصر دیجیتال آگاهی از نیازهای مشتریان ملاک اصلی تصمیمگیری است. این آگاهی از شناخت نقاط برخورد و تحلیل رفتار مشتری آغاز و باعث میشود بتوان نقشه عملکرد مشتری را ترسیم و نیازهای مشتری را مرتفع کرد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.