پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب امروز(دوشنبه) آغاز به کار می‌کند

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب امروز(دوشنبه) آغاز به کار می‌کند پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران صبح امروز(دوشنبه) با حضور بیش از ۲۶۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده، پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب […]

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب امروز(دوشنبه) آغاز به کار می‌کند

پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران صبح امروز(دوشنبه) با حضور بیش از ۲۶۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده، پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران در فضایی به وسعت ۲۴ هزار مترمربع و با حضور ۱۳ شرکت خارجی از شش کشور ایتالیا، آلمان، چین، مجارستان، ترکیه و تایوان برگزار خواهد شد.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در این دوره از نمایشگاه، آخرین دستاوردهای صنعت آب و تأسیسات فاضلاب شامل لوله و اتصالات پلیمری، تصفیه، فیلتراسیون و آب شیرین‌کن، لوله، اتصالات و شیرآلات، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، سیستم‌های اندازه‌گیری و تجهیزات آزمایشگاهی آب و فاضلاب، تجهیزات صنعتی، لوله و اتصالات فلزی در معرض دید صنعتگران و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

این نمایشگاه از امروز تا پنجشنبه یازدهم مهرماه از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.