روش محاسبه قبوض برق تغییر نکرده است

روش محاسبه قبوض برق تغییر نکرده است سخنگوی صنعت برق گفت: نحوه محاسبه هزینه برق مشترکان در قبوض الکترونیکی همانند قبوض کاغذی اجرا می‌شود و با الکترونیکی شدن قبوض، هیچ‌گونه تغییری در نحوه محاسبه قبض برق مشترکان انجام نشده است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نیرو، مصطفی رجبی‌مشهدی با بیان این مطلب افزود: […]

روش محاسبه قبوض برق تغییر نکرده است

سخنگوی صنعت برق گفت: نحوه محاسبه هزینه برق مشترکان در قبوض الکترونیکی همانند قبوض کاغذی اجرا می‌شود و با الکترونیکی شدن قبوض، هیچ‌گونه تغییری در نحوه محاسبه قبض برق مشترکان انجام نشده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از وزارت نیرو، مصطفی رجبی‌مشهدی با بیان این مطلب افزود: افزایش تعرفه برق در سال‌جاری، مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی و هیأت‌وزیران انجام شد و این افزایش برای مشترکانی که زیر الگوی تعیین‌شده مصرف کنند معادل هفت‌درصد و برای مشترکان پرمصرف ۱۶ درصد بیشتر از این میزان یعنی ۲۳ درصد است.

وی افزود: با توجه به افزایش نیاز مصرف برق در فصل گرما، به‌طور معمول امکان افزایش هزینه برق مصرفی مشترکان نسبت به سایر فصول وجود دارد و با توجه به موارد ذکرشده، هیچ‌گونه تغییری درنحوه محاسبه قبض برق انجام نشده و اگر موردی وجود داشته باشد قابل پیگیری است.