رشد ۷ برابری حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه آب

رشد ۷ برابری حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه آب دبیر کمیته فنی پانزدهمین نمایشگاه بین‎المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران با اشاره به رشد هفت برابری حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این رویداد بین‌المللی گفت: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه امسال حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز صاحب سبک و تکنولوژی برای رفع آلاینده‌های […]

رشد ۷ برابری حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه آب

دبیر کمیته فنی پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران با اشاره به رشد هفت برابری حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در این رویداد بین‌المللی گفت: یکی از ویژگی‌های نمایشگاه امسال حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز صاحب سبک و تکنولوژی برای رفع آلاینده‌های نوظهور در بخش آبفا بوده است.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از پاون، حمیدرضا کشفی با اشاره به اینکه نمایشگاه پانزدهم صنعت آب و فاضلاب با استقبال خوبی از سوی بخش خصوصی برای حضور در این رویداد بین‌المللی روبه‌رو شده است، عنوان کرد: یکی از شاخص‌های این دوره، برپایی نشست‌های تخصصی همزمان با برگزاری نمایشگاه بوده است.

وی افزود: در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه نشست مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای، معاونان فنی و مهندسی شرکت‌های آب و فاضلاب، معاونان بهره‌برداری شرکت‌های آبفا و یک نشست تخصصی نیز خاص شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شده و با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده است.

کشفی تأکید کرد: در نمایشگاه پانزدهم چالش‌های صنعت آب و فاضلاب در ارتباط با بخش خصوصی و نحوه تعامل با این بخش به جهت رونق تولید داخل مورد توجه خاص قرار گرفته است و امیدواریم مباحث یاد شده پس از نمایشگاه دنبال شده تا آنها را به نتیجه مناسب برسانیم.

دبیر کمیته فنی پانزدهمین نمایشگاه بینالمللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های نمایشگاه امسال حضور فعال شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز صاحب سبک و تکنولوژی برای رفع آلاینده‌های نوظهور در بخش آب و فاضلاب بوده است.

وی با اشاره به رشد هفت برابری حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و فاضلاب ایران، گفت: دستاوردهای ارائه شده در این بخش به شکل بسیار مناسبی مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفته است و امیدواریم جوانانی که به تازگی وارد این عرصه این صنعت شده‌اند بتوانند با توسعه بازاریابی مناسب خود حضور بیشتری در پروژه‌های بخش آب و فاضلاب داشته باشند.