اولین همایش بیو مارکتینگ در کشور برگزار شد

با هدف ارائه دیدگاه روشن در حوزه بازاریابی تجاری و زیست شناسی اولین همایش بیو مارکتینگ در کشور برگزار شد گروه اجتماعی- اولین همایش بیو مارکتینگ در کشور با هدف ارائه دیدگاه روشن در حوزه بازاریابی تجاری و زیست شناسی برگزار شد. به گزارش خبرنگار مناقصه و مزایده، این همایش با رویکرد آشنایی مخاطبان با […]

با هدف ارائه دیدگاه روشن در حوزه بازاریابی تجاری و زیست شناسی

اولین همایش بیو مارکتینگ در کشور برگزار شد

گروه اجتماعی- اولین همایش بیو مارکتینگ در کشور با هدف ارائه دیدگاه روشن در حوزه بازاریابی تجاری و زیست شناسی برگزار شد. به گزارش خبرنگار مناقصه و مزایده، این همایش با رویکرد آشنایی مخاطبان با مقوله بیو مارکتینگ با حضور دانشجویان و علاقه‌مندان رشته‌های زیست‌شناسی و مدیریت کسب و کار به منظور ارائه دیدگاه روشن در حوزه بازاریابی تجاری در رشته‌های زیست شناسی و مدیریت کسب و کار در محل خانه علم و هنر محله ظفر تهران برگزار شد.

بر این اساس دانشجویان نخبه رشته زیست شناسی و علاقه مندان حوزه کار آفرینی و کسب و کار از دانشگاه‌های شهیدبهشتی، آزاد اسلامی واحد کرج، ساوه و سایر دانشجویان رشته زیست شناسی و مدیریت از شهرهای کشور، ضمن ارائه آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و تحقیقات صورت گرفته در این حوزه به تبادل نظر و اطلاعات اقدام نمودند.

در ادامه این همایش، کیوان دخت سمیعی و سید فرزاد هاشمی از اساتید رشته‌های زیست شناسی و مدیریت از دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه آزاد اسلامی ساوه ضمن جمع بندی مطالب مطروحه به تبیین وضعیت کنونی کسب و کار مرتبط با رشته‌های گروه علوم تجربی و همینطور رشته زیست شناسی پرداخته و آخرین نظریات مطرح در این خصوص را ارائه نمودند.

در پایان این همایش، سید فرزاد هاشمی استاد دانشگاه ضمن بررسی وضعیت فعلی اقتصادی در کشور، با اشاره به فشار‌‌ها و تحریم‌های دشمنان انقلاب در راستای تضعیف فضای علمی کشور بر هوشیاری بیش از پیش دانشجویان نسبت به تهدید‌‌ها و تحریم‌های دشمنان ایران اسلامی تأکید و راه پیشرفت و سعادت علمی را توکل به خدا و خودباوری علمی و اعتقادی را برشمرد.

این استاد دانشگاه در پایان گفت: در وضعیت کنونی اتحاد، همدلی، تلاش مضاعف و استفاده از توانمندی جوانان در راستای شناخت و یادگیری دقیق و مفید رشته‌های دانشگاهی با توکل، تلاش و حرکت جهادی به مثابه یک افسر جنگ نرم ضروری بوده و باعث برون رفت از بسیاری از مشکلات موجود اقتصادی خواهد شد.

گفتنی است نخستین همایش بیومارکتینگ در کشور با مشارکت و حمایت شرکت علمی آموزشی سپنتا زیست آپادانا و کلینیک مشاوره کسب و کار کاراپویا کاوه برگزار گردید.