اجرای «برنامه بهبود» بانک در قالب طرحها و پروژههای عملیاتی مدیرعامل پستبانک گفت: در راستای تثبیت سوددهی شعب بانک و بهبود روند آن، اهداف کمی این بانک برای حوزه شعب در چهار محور ترسیم و با اخذ بازخوردهای لازم برای بهبود مستمر امور در حال اجراست. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی پستبانک ایران، […]
اجرای «برنامه بهبود» بانک در قالب طرحها و پروژههای عملیاتی
مدیرعامل پستبانک گفت: در راستای تثبیت سوددهی شعب بانک و بهبود روند آن، اهداف کمی این بانک برای حوزه شعب در چهار محور ترسیم و با اخذ بازخوردهای لازم برای بهبود مستمر امور در حال اجراست. به گزارش مناقصهمزایده به نقل از روابطعمومی پستبانک ایران، بهزاد شیری افزود: در گام نخست اهداف مذکور در سطح شعب در چهار محور؛ هدف سپردهای به تفکیک نوع سپرده، مطالبات شامل؛ نسبت مطالبات به تسهیلات، کاهش مانده موزون مطالبات و مانده مطالبات، عملیات ارزی شامل؛ حواله و گشایش اعتبار اسنادی و ساماندهی درگاههای الکترونیکی ATM) و (POS در حال اجرا بوده و به صورت ماهانه پایش و کنترل میشود. شیری تصریح کرد: با اخذ بازخوردهای لازم در ارزیابی عملکرد مدیریتهای شعب مناطق و استانها که اوایل ماه سالجاری انجام شد، شاخص درآمدهای کارمزدی به شاخصهای عملکرد اضافه شد و برخی از شاخصهای ارزیابی نیز از لحاظ کیفی ارتقاء یافت. شیری تصریح کرد: در حوزه واحدهای ستادی نیز برنامههای عملیاتی بانک تحت عنوان «برنامه بهبود» مشتمل بر ۵۳ برنامه در راستای توسعه و بهبود زیرساختهای مورد نیاز و پشتیبانی از واحدهای عملیاتی و ارائه راهکارهای لازم جهت تحقق اهداف بانک طراحیشده و برنامه زمانی آنها نیز در قالب شناسنامههای مشخصشده تدوین و از طریق واحدهای ستادی در حال اجراست.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.