آگهی مناقصهعمومی دومرحلهای دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظر دارد عملیات اجرایی ذیل را بهپیمانکاران واجدشرایط واگذار نماید. متقاضيان واجدشرايط ميتوانند صرفاً در مهلت مقرر با داشتن معرفينامه از شركت و واريز وجه اعلامی جهت دريافت اسناد مناقصه بهآدرس: تهران، بلوار کشاورز، نبش خیابان قدس، سازمان مركزي دانشگاه علوم پزشكي تهران، طبقهدوم، اداره […]
آگهی مناقصهعمومی دومرحلهای
دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظر دارد عملیات اجرایی ذیل را بهپیمانکاران واجدشرایط واگذار نماید. متقاضيان واجدشرايط ميتوانند صرفاً در مهلت مقرر با داشتن معرفينامه از شركت و واريز وجه اعلامی جهت دريافت اسناد مناقصه بهآدرس: تهران، بلوار کشاورز، نبش خیابان قدس، سازمان مركزي دانشگاه علوم پزشكي تهران، طبقهدوم، اداره امور قراردادها، اتاق ۲۰۵، مراجعه نمايند.
ردیف
موضوع
متراژ تقریبی
برآورد تقریبی(ریال)
مبلغ تضمین
محل اجرا
زمان اجرا
۱
عملیات تعمیرات و بازسازی آشپزخانه مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)
۲۳۰۰ مترمربع
۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۱٫۶۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰
تهران
۱۲ ماه
۲
عملیات تکمیل بخش زنان و زایمان بیمارستان ولیعصر(عج)
۱۸۰۰ مترمربع
۳۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۲٫۲۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰
۱۰ ماه
زمان توزیع اسناد: ۱۴/۰۷/۱۳۹۸ لغایت ۱۷/۰۷/۱۳۹۸ زمان اخذ پیشنهادات: ۲۸/۰۷/۱۳۹۸
بازگشایی مرحله اول: ۲۹/۰۷/۱۳۹۸ بازگشایی مرحله دوم: ۱۳/۰۸/۱۳۹۸
– شرایط کلی متقاضیان: شرکت ثبتشده در داخل کشور، دارای گواهینامه ثبتنام ارزش افزوده، ظرفیت و توان مجاز کاری، مدیریتی، سابقهکاری مشابه و دفاتر مالی و قانونی حسابرسی شده
– درخصوص ردیف ۱- پیمانکار میبایست دارای رتبه ۴ ابنیه و ۵ تأسیسات باشد.
– درخصوص ردیف ۲- پیمانکار میبایست دارای رتبه ۵ ابنیه و ۵ تأسیسات باشد.
– هزینه دریافت اسناد مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال بهشماره حساب ۴۲/۲۷۶۱۹۰۰۴ كدشناسه ۱۲۲۳ بانك ملت شعبه هجرت در وجه مديريت نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه.
– اسناد در سایت مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی http://vcmdrp.tums.ac.ir و سایت مناقصات کشوری قابل مشاهده میباشد و برای دریافت اسناد مراجعه حضوری الزامی میباشد
– تذكر: سپرده قابلقبول براي شركت در مناقصه واريز وجه نقد يا ضمانتنامه بانكي معتبر با مهلت حداقل ۳ ماه اعتبار ميباشد.
تذکر: مبلغ تضمین شرکت در مناقصه عملیات تعمیرات و بازسازی آشپزخانه مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) و مناقصه عملیات تکمیلی بخش زنان و زایمان بیمارستان (عج) که مورخ ۱۴/۰۷/۱۳۹۸ در روزنامه ایران به چاپ رسیده است به شرح جدول فوق اصلاح میگردد.
مديريت نظارت و توسعه امور عمومي
دانشگاه علوم پزشكي
و خدمات بهداشتيدرماني تهران
آگهـي ابلاغ سرکار خانم دکتر ساناز احمدی کرویق (نام پدر: حسن، شماره شناسنامه: ۵۳۸۴) استادیار و عضو هيأت علمي پیمانی دانشکده پزشکی (بیمارستان سینا) دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی درمانی تهران، نظر به اینکه پرونده شما «به دلیل ترک خدمت و غیبت غیرموجه» در هيأت بدوي رسيدگي انتظامي هيأت علمي دانشگاه مطرح میباشد، لذا […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه /مزایده مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر […]
آگهی مناقصه / مزایدهعمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران از مناقصهگران دعوت مینماید از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به دریافت و تحویل اسناد به آدرس (www.setadiran.ir) مراجعه و با توجه به مندرجات اسناد مناقصه مدارک لازم را شامل پاکت (الف) و (ب) و (ج) تهیه و در مهلت مقرر در […]
دیدگاه بسته شده است.