توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان از ۲۰ شهریور

توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان از ۲۰ شهریور توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان از طریق کتاب فروشی‌های سراسر کشور از ۲۰ شهریور ماه آغاز و فروش کتب درسی فقط به قیمت پشت جلد مجاز خواهد بود. به گزارش فارس، کتاب‌های درسی پایه‌های هفتم، هشتم و نهم (دوره اول متوسطه) و پایه‌های دهم و دوازدهم به جز رشته‌های […]

توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان از ۲۰ شهریور

توزیع کتاب‌های درسی دانش‌آموزان از طریق کتاب فروشی‌های سراسر کشور از ۲۰ شهریور ماه آغاز و فروش کتب درسی فقط به قیمت پشت جلد مجاز خواهد بود.

به گزارش فارس، کتاب‌های درسی پایه‌های هفتم، هشتم و نهم (دوره اول متوسطه) و پایه‌های دهم و دوازدهم به جز رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش استان تهران، شهرستان‌های تهران و البرز از ۲۳ شهریورماه و سایر استان‌ها از ۲۰ شهریورماه از طریق کتاب فروشی‌های مجاز توزیع خواهد شد.

براساس اعلام اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی آموزش و پرورش، فروش کتاب درسی فقط به قیمت پشت جلد کتاب مجاز است.

ارایه خدمات اجباری از قبیل منگنه، سیمی کردن کتاب، جلد و فروش اجباری لوازم‌التحریر و نوشت افزار و سایر کتب کمک‌آموزشی همراه با کتاب درسی ممنوع اعلام شده است.

 

اولیا و دانش‌آموزان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص فروش اجباری برخی لوازم در کنار کتاب‌های درسی می‌توانند جهت پیگیری با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۸۲۷۷۷۸ تماس گیرند.