آگهی فراخوان عمومی بههمراه ارزیابیکیفی(نوبت اول) شهرداری گناوه در نظر دارد عملیات اجرای احداث پل باند دوم بلوار ورودی گناوه-تلاقی با رودخانه دره گپ را براساس بند ۴ صورتجلسه شماره ۱۶۳ مورخ ۱۲/۰۶/۹۸ شورای اسلامی شهر از طریق مناقصهعمومی و پس از انجام ارزیابیکیفی بهشرح زیر به متقاضیان واگذار نماید. ۱٫ دستگاه مناقصه گزار: […]
آگهی فراخوان عمومی بههمراه ارزیابیکیفی(نوبت اول)
شهرداری گناوه در نظر دارد عملیات اجرای احداث پل باند دوم بلوار ورودی گناوه-تلاقی با رودخانه دره گپ را براساس بند ۴ صورتجلسه شماره ۱۶۳ مورخ ۱۲/۰۶/۹۸ شورای اسلامی شهر از طریق مناقصهعمومی و پس از انجام ارزیابیکیفی بهشرح زیر به متقاضیان واگذار نماید.
۱٫ دستگاه مناقصه گزار: شهرداری بندر گناوه
۲٫ آدرس دستگاه مناقصهگزار: گناوه، خیابان امام خمینی(ره)، ساختمان اداری تلفن: ۳۳۱۳۰۰۰۵
۳٫ موضوع مناقصه: احداث پل باند دوم بلوار ورودی گناوه، تلاقی با رودخانه دره گپ
۴٫ مشخصات کلی پروژه:یکدستگاه پل فلزی دو دهانه۳۰ متری با دیوارهای طرفین
۵٫ دستگاه نظارت: معاونت عمرانی شهرداری بندرگناوه
۶٫ محل اجرای پروژه: شهر گناوه، میدان بسیج، بلوار ورودی شهر محل تلاقی با رودخانه دره گپ
۷٫ رشته و رتبه قابل قبول: ۵ راه و باند
۸٫ برآورد اولیه: ۷۲٫۱۵۸٫۹۵۹٫۱۹۰ ریال- مدت اجرای پروژه ۱۵ ماه شمسی میباشد.
۹٫ محل تامین اعتبار: منابع داخلی شهرداری
۱۰٫ مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۷٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال که بهصورت ضمانتنامه بانکی که مدت اعتبار تضمین مذکور باید حداقل سه ماه از تاریخ افتتاح پبشنهادها معتبر باشد یا اسناد خزانه یا واریز نقدی بهحساب شماره ۳۱۰۰۰۰۱۸۸۴۰۰۳که بهنام شهرداری گناوه نزد بانک ملی و فیش مربوطه را به همراه قیمت پیشنهادی در پاکت جداگانه در بسته و لاک و مهر شده بهشهرداری تسلیم و رسید اخذ نمایید.
۱۱٫ ضمانتنامه در پاکت (الف)-رزومه کاری و مدارک شرکت در پاکت(ب) پیشنهاد قیمت به همراه آنالیز آن در پاکت(ج) در بسته و لاک و مهر شده از سوی شرکت کننده ارایه میگردد، روی پاکتها درج حروف (الف) یا (ب) یا (ج) ضروری میباشد.
۱۲٫ شهرداری در رد یا قبول پیشنهادها مختار است.
۱۳٫ هزینه درج آگهی برعهده برنده مناقصه خواهد بود.
۱۴٫ سایر جزئیات مربوط به مناقصه را بهعنوان اسناد از واحد قراردادها وامورپیمان خریداری نمایند.
۱۵٫ از متقاضیان ارزیابیکیفی بهعمل میآید.
۱۶٫ اسناد ارزیابیکیفی شرکت در پاکت جداگانه و ضمیمه پاکت مناقصه باشد.
۱۷٫ حدنصاب امتیاز قبولی در ارزیابیکیفی ۶۰ میباشد.
۱۸٫ ارایه اساسنامه، آخرین آگهی تغییرات، گواهی صلاحیت دار( گواهینامه صلاحیت فنی)، گواهی نمونه امضا تعهد آور فرد مجاز از دفاتر اسناد رسمی در پاکت (ب) الزامی است.
۱۹٫ محل و مهلت خرید اسناد مناقصه: از تاریخ چهارشنبه۱۷/۰۷/۹۸تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۰۸/۰۸/۹۸ ،آدرس: خیابان امام خمینی،شهرداری گناوه، واحد امور پیمان و قراردادهای شهرداری گناوه
۲۰٫ محل تحویل اسناد مناقصه: خیابان امام خمینی، دبیر خانه شهرداری گناوه تا پایان وقت اداری یکشنبه ۱۲/۰۸/۹۸ می باشد.
۲۱٫ تاریخ بازگشایی :تاریخ یکشنبه ۱۲/۰۸/۹۸ ساعت ۱۶ می باشد.
۲۲٫ در صورتی که برنده اول و دوم و سوم مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد نگردد سپرده آنان به ترتیب ضبط خواهد شد.
نوبت اول آگهی: چهارشنبه ۱۷/۰۷/۹۸
نوبت دوم آگهی:چهارشنبه ۲۴/۰۷/۹۸
امور قراردادها و پیمان شهرداری بندر گناوه
آگهی مزایده کتبی شهرداری گناباد در نظر دارد در رعایت ماده ۱۳ آییننامه مالی شهرداریها املاک و مستغلات استیجاری خود را به صورت سرجمع از طریق مزایده کتبی به بخش خصوصی واگذار نماید. لذا متقاضیان میتوانند جهت دریافت اسناد و شرکت در مزایده به امور مالی شهرداری مراجعه و یا با شماره ۵۷۲۲۲۲۷۶- ۰۵۱ تماس […]
دیدگاه بسته شده است.