عبور تعداد کاربران سامانه بام از مرز ۲۰۰ هزارنفر با گذشت حدود ۵ ماه از راهاندازی سامانه اینترنتی جدید بانک ملی ایران (بام)، تعداد کاربران این سامانه از مرز ۲۰۰ هزار نفر گذشت. به گزارش مناقصهمزایده، بانک ملی ایران اعلام کرد: امنیت بالا، جامعیت، کاربری بسیار آسان و هوشمندی این سامانه از مهمترین علل استقبال […]
عبور تعداد کاربران سامانه بام از مرز ۲۰۰ هزارنفر
با گذشت حدود ۵ ماه از راهاندازی سامانه اینترنتی جدید بانک ملی ایران (بام)، تعداد کاربران این سامانه از مرز ۲۰۰ هزار نفر گذشت.
به گزارش مناقصهمزایده، بانک ملی ایران اعلام کرد: امنیت بالا، جامعیت، کاربری بسیار آسان و هوشمندی این سامانه از مهمترین علل استقبال مشتریان از این سرویس جدید است. رضایت خاطر مشتریان بانک از این سامانه به حدی بوده که درمدت حدود ۵ ماه بیش از ۲۰۰ هزار کاربر جذب این سامانه شدند.
بنابر اعلام بانک ملی، در بهمنماه سال گذشته پس از گذشت ۸ سال از راهاندازی سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران(سبا)، بانک ملی ایران با هدف ارایه کاملترین مجموعه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان و استفاده از جدیدترین تکنولوژیهای حوزه فنآوری اطلاعات و یکپارچه کردن خدمات قابل ارایه به آنها، سامانه بانکداری اینترنتی «بام» را راهاندازی کرد.
بانک ملی اعلامکرد: این سامانه براساس ویژگی «هر مشتری یک سامانه» به نحوی طراحی شده است که کاربر علاوه بر دریافت طراحی و پیامهای ویژه خود میتواند بر اساس کاربردهای مورد نیازش چیدمان صفحه پیشخوان خود را با نظر خود انجام دهد. حذف ابزارهای رمزساز جانبی(token) که در سامانه سبا بهکار میرفت، از دیگر ویژگیهای این سرویس محسوب میشود.
مشتریان بانک ملی ایران که عضوسامانه پیام کوتاه بانک ملی ایران(ساپتا)هستند، میتوانند بدون مراجعه به شعبه و از طریق سایت اینترنتی این بانک به عضویت سامانه مذکور درآیند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.