معرفی شرکت‌های حاضر در بورس کالا،نورد و لوله اهواز (سهامی عام)

معرفی شرکت‌های حاضر در بورس کالا،نورد و لوله اهواز (سهامی عام) بورس کالا سال‌هاست که محل مطمئنی برای شرکت‌ها جهت عرضه کالا و شفافیت در فروش محصولاتشان است. این بورس به شرکت‌ها کمک می‌کند تا انواع محصولاتشان را با بهترین قیمت به فروش برسانند. بنا داریم جهت آشنایی هر چه بهتر شما خوانندگان محترم روزنامه […]

معرفی شرکت‌های حاضر در بورس کالا،نورد و لوله اهواز (سهامی عام)

بورس کالا سال‌هاست که محل مطمئنی برای شرکت‌ها جهت عرضه کالا و شفافیت در فروش محصولاتشان است. این بورس به شرکت‌ها کمک می‌کند تا انواع محصولاتشان را با بهترین قیمت به فروش برسانند. بنا داریم جهت آشنایی هر چه بهتر شما خوانندگان محترم روزنامه مناقصه‌مزایده با شرکت‌های حاضر در بورس کالا اولین روز هر هفته به معرفی یکی از شرکت‌های حاضر در بورس کالا بپردازیم. با ما همراه باشید.

شرکت نورد و لوله اهواز (سهامی عام) در سال ۱۳۴۶ به منظور تولید کلاف ورق گرم فولادی، لوله‌های سیاه، گالوانیزه، گاز و پروفیل تأسیس و در مهرماه ۱۳۵۰ مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شرکت نورد ولوله اهواز با بیش از ۳۰ سال تجربه در امر تولید محصولات فولادی، با بالا‌ترین کیفیت و طبق استانداردهای بین‌المللی محصولات خود را عرضه می‌کند.

اساسی‌‌ترین هدف شرکت بهبود مستمر کیفیت فعالیت‌ها، به منظور افزایش رضایتمندی مشتری است که دریافت گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001، سیستم مدیریت زیست‌محیطی ISO14001 و سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای ISO 18001 مؤید این واقعیت است.

شرکت نورد و لوله اهواز مشتمل بر واحدهای نورد گرم ورق، دو کارخانه لوله‌سازی، خطوط برش و دسته‌بندی کلاف ورق، گالوانیزاسیون، واحد اسیدشویی و روغنی نمودن ورق می‌باشد.

کارخانه نورد

این کارخانه دارای دو کوره می‌باشد که ظرفیت هر یک ۱۱۰ تن در ساعت است و ظرفیت نامی تولید سالانه آن ۶۰۰۰۰۰ تن کلاف ورق گرم فولادی از ضخامت ۵۰٫۱ الی ۸ میلیمتر و عرض حداکثر ۶۰۰ میلیمتر می‌باشد.

کارخانه‌های لوله‌سازی

کارخانه لوله‌سازی ۱: این کارخانه با ظرفیت نامی ۴۰۰۰۰ تن، لوله‌های درز جوش فولادی گاز و فشارقوی از سایز دو الی ۶ اینچ تولید می‌کند. کارخانه لوله‌سازی ۲: این کارخانه با ظرفیت نامی ۴۰۰۰۰ تن لوله درز جوش فولادی علاوه بر تولید لوله‌های سیاه از سایز سه چهارم تا ۴ اینچ قادر به تولید لوله‌های فشار قوی گاز و مقاطع ۴گوش و مستطیل می‌باشد.

کارخانه گالوانیزاسیون

این کارخانه دارای دو دیگ مذاب با ظرفیت نامی ۳۰۰۰۰ تن در سال، تولید کننده لوله‌های گالوانیزه گرم می‌باشد.

کارخانه اسیدشویی و روغنی نمودن ورق

 

این کارخانه در راستای افزایش درجه مرغوبیت ورق‌های تولیدی مبادرت به اسیدشویی و روغن اندود کردن کلاف جهت مصارف خاص می‌نماید. ظرفیت نامی این کارخانه ۱۲۰۰۰۰ تن در سال است.