امضای قرارداد سه هزار میلیارد ریالی بزرگ‌ترین پروژه لرزه‌نگاری

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت خبر داد امضای قرارداد سه هزار میلیارد ریالی بزرگ‌ترین پروژه لرزه‌نگاری مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران از امضای قرارداد پروژه لرزه‌نگاری پانیذ و باشت خبر داد و گفت: همزمان با آیین امضای قرارداد این پروژه‌های ژئوفیزیکی، جزییات کشف یک میدان گازی اعلام می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از […]

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت خبر داد

امضای قرارداد سه هزار میلیارد ریالی بزرگ‌ترین پروژه لرزه‌نگاری

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران از امضای قرارداد پروژه لرزه‌نگاری پانیذ و باشت خبر داد و گفت: همزمان با آیین امضای قرارداد این پروژه‌های ژئوفیزیکی، جزییات کشف یک میدان گازی اعلام می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از NIOC، سیدصالح هندی اظهار کرد: تأکید مدیریت اکتشاف همچنان بر اکتشافات مرزی و مشترک است و از زمستان ۱۳۹۷ تاکنون هر فصل یک کشف داشتیم به عنوان مثال کشف میدان مینو در جزیره مینو در جوار شهر آبادان یکی از این میدان‌ها بوده است. بهار امسال نیز یک میدان گازی با پتانسیل خوب کشف کردیم که امروز یکشنبه (۲۱ مهرماه)، همزمان با مراسم امضای قرارداد، جزییات آن اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران امسال قراردادهای مفصلی در بخش ژئوفیزیک و مغناطیس سنجی امضاء می‌کند، گفت: از میان پروژه‌های برنامه‌ریزی شده برای اجرا، قرارداد پروژه لرزه‌نگاری پانیذ به عنوان بزرگ‌ترین پروژه لرزه‌نگاری آبی-خاکی به ارزش قراردادی سه هزار میلیارد ریال با شرکت توسعه نفت و انرژی نگین آفاق کیش (تنکو) امروز امضاء می‌شود.

هندی مدت زمان انجام پروژه لرزه‌نگاری پانیذ را ۳۳ ماه اعلام کرد و گفت: این پروژه در منطقه‌ای به وسعت دوهزار کیلومتر مربع و در پهنه شهرستان‌های شادگان، آبادان، ماهشهر و دارخوین انجام می‌شود.

وی افزود: قرارداد پروژه لرزه‌نگاری دو بعدی باشت نیز در منطقه‌ای به وسعت پنج هزارکیلومتر و با بودجه‌ای حدود ۱۴۰۰ میلیارد ریال در پهنه استان‌های کهگیلویه‌وبویراحمد، فارس و خوزستان به مدت ۲۸ ماه میان مدیریت اکتشاف و شرکت عملیات اکتشاف نفت امضاء می‌شود.

هندی همچنین از تجهیز کارگاه‌ها و آغاز عملیات اجرایی مربوط به طرح‌های باشت و پانیذ از اوایل آذرماه امسال خبر داد.