بازسازی و نوسازی دستگاه‌های حفاری؛ عامل افزایش بهره‌وری

بازسازی و نوسازی دستگاه‌های حفاری؛ عامل افزایش بهره‌وری رئیس دستگاه حفاری ۸۳ فتح ناوگان شرکت ملی حفاری ایران گفت: بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری شرکت گامی مهم در راستای افزایش بهره‌وری و راندمان کار محسوب می‌شود. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی حفاری، افشین روشنی گفت: دستگاه‌های حفاری بعد از یک […]

بازسازی و نوسازی دستگاه‌های حفاری؛ عامل افزایش بهره‌وری

رئیس دستگاه حفاری ۸۳ فتح ناوگان شرکت ملی حفاری ایران گفت: بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری شرکت گامی مهم در راستای افزایش بهره‌وری و راندمان کار محسوب می‌شود.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی حفاری، افشین روشنی گفت: دستگاه‌های حفاری بعد از یک دوره کاری در خشکی و دریا طبق بازه‌زمانی تعریف شده برای اورهال از مدار عملیات خارج شده و به سایت بازسازی منتقل می‌شود تا تعمیرات اساسی بر روی آنها صورت گیرد.

وی افزود: همسو با عملیات بازسازی دوره‌ای، فرآیند روزآمدسازی و ارتقای کیفی دکل‌ها نیز براساس استانداردهای روز انجام می‌شود که این اقدام‌ها موجب بهبود عملکرد دستگاه و استمرار کار خواهد شد.

روشنی، توانمندی و ظرفیت‌های داخلی پیرامون بازسازی تجهیزات صنعت حفاری را مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: این کار علاوه بر جلوگیری از خروج ارز از کشور باعث اشتغالزایی و ایجاد فرصت‌های شغلی شده و توان متخصصان داخلی را درخصوص تجهیزات پیچیده حفاری ارتقاء می‌بخشد.

رئیس دستگاه حفاری ۸۳ فتح گفت: این دستگاه از شمار دکل‌های سنگین ساخت داخل شرکت محسوب شده که از سال ۱۳۸۴ به ناوگان حفاری پیوسته و هم‌اکنون در حال حفر یک حلقه چاه در میدان نفتی شادگان در مناطق نفت‌خیز جنوب است.