استفاده از روش‌های پدافندی در حفاظت از تأسیسات صنعت نفت و گاز

استفاده از روش‌های پدافندی در حفاظت از تأسیسات صنعت نفت و گاز مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد بر استفاده از روش‌های نوین حفاظتی، دفاع سایبری و پدافند غیرعامل در حفاظت از تأسیسات صنعت عظیم نفت و گاز در خط مرزی سرخس تأکید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید […]

استفاده از روش‌های پدافندی در حفاظت از تأسیسات صنعت نفت و گاز

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد بر استفاده از روش‌های نوین حفاظتی، دفاع سایبری و پدافند غیرعامل در حفاظت از تأسیسات صنعت عظیم نفت و گاز در خط مرزی سرخس تأکید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، سیدمجید منبتی با اشاره به اهمیت تأسیسات پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در تولید انرژی پاک در این خطه مرزی و خدمت‌رسانی به هموطنان در استان‌های شمال و شمال شرق کشور تصریح کرد: رئیس جدید واحد حراست یکی از کارکنان خدوم و پرتلاش این واحد تأثیرگذار هستند و انتظار داریم همچنان با صلابت و تأسی از آرمان‌های انقلاب اسلامی در راه حفاظت از ارزش‌های سازمانی گام‌بردارند.

منبتی با بیان اینکه سازمان حراست براساس وظیفه‌ای که بر دوش مدیران و کارکنان این واحد گذاشته شده نسبت به انجام مأموریت‌ها و حفاظت از اسرار سازمان مبادرت ورزند گفت: ما بایستی عملکرد و ارزش‌های مثبت انسان‌ها را مدنظر بگیریم و آنها را بیشتر مورد توجه قرار دهیم و از اینکه آبرویی از کسی ریخته شود جلوگیری کنیم.

این مقام مسؤول تأکید کرد: حراست چشم و گوش سازمان است و با اجرای کامل وظایف و مسؤولیت‌های حراست، مسیر حرکت به سمت تحقق اهداف و مأموریت‌های سازمان هموار خواهد شد.