عبور تولید انرژی نیروگاه نکا از مرز ۵ میلیارد کیلو وات ساعت

عبور تولید انرژی نیروگاه نکا از مرز ۵ میلیارد کیلو وات ساعت در شش ماهه نخست سال‌جاری بالغ بر پنج‌میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۶۸۷ هزار کیلو وات ساعت انرژی در نیروگاه شهیدسلیمی نکا تولید شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، محسن نعمتی با اعلام این خبر گفت: در این مدت بیش از پنج‌میلیارد و ۱۷۳ میلیون […]

عبور تولید انرژی نیروگاه نکا از مرز ۵ میلیارد کیلو وات ساعت

در شش ماهه نخست سال‌جاری بالغ بر پنج‌میلیارد و ۳۸۷ میلیون و ۶۸۷ هزار کیلو وات ساعت انرژی در نیروگاه شهیدسلیمی نکا تولید شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، محسن نعمتی با اعلام این خبر گفت: در این مدت بیش از پنج‌میلیارد و ۱۷۳ میلیون و ۹۴۶ هزار کیلووات ساعت انرژی خالص به شبکه سراسری برق کشور تحویل شد.

 مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا همچنین اظهار داشت: در این شش ماه ۸۱ درصد انرژی تولیدی در واحدهای بخاری و ۱۹ درصد در واحدهای سیکل­ترکیبی بدست آمد.

 وی همچنین خاطر نشان کرد: در این شش ماه علی‌رغم در مدار نبودن برخی واحد‌ها در سه ماهه اول سال‌جاری برای انجام تعمیرات اساسی و میاندوره‌ای جهت افزایش آمادگی و ضریب اطمینان واحد‌ها در پیک تابستان و نیز اجرای پروژه‌‌های رفع محدودیت و افزایش توان تولید، بیش از ۵۲ درصد انرژی تعهدی سال‌جاری نیروگاه، طبق قرارداد محقق شد.