معامله نقد ی ۲۱۱ میلیون تومانی نیروگاه آبادان در بورس انرژی

معامله نقد ی ۲۱۱ میلیون تومانی نیروگاه آبادان در بورس انرژی در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، چهارمیلیون و ۸۰۰ هزار کیلووات ساعت برق به ارزش دومیلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال که توسط نیروگاه آبادان عرضه شد، مورد معامله قرار گرفت. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از بورس انرژی، در جریان معاملات شنبه […]

معامله نقد ی ۲۱۱ میلیون تومانی نیروگاه آبادان در بورس انرژی

در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، چهارمیلیون و ۸۰۰ هزار کیلووات ساعت برق به ارزش دومیلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال که توسط نیروگاه آبادان عرضه شد، مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از بورس انرژی، در جریان معاملات شنبه گذشته، بورس انرژی ایران در تابلوی قراردادهای سلف موازی استاندارد با سررسید یک سال و بیشتر در نماد «سنفت ۲۹۹۱»، تعداد ۱۴۷،۱۳۶ قرارداد به ارزش بیش از ۱،۰۵۹ میلیارد و ۹۹۷ ریال و در نماد «سنفت ۹۸۱»، تعداد ۲۲۰ هزار قرارداد به ارزش بیش از ۲،۱۰۳ میلیارد و ۸۵۳ میلیون ریال به فروش رفت.

همچنین، در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، چهارمیلیون و ۸۰۰ هزار کیلووات ساعت برق به ارزش دومیلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال که توسط نیروگاه آبادان عرضه شد، مورد معامله قرار گرفت.

گفتنی است، در جلسه معاملاتی دیروز (یکشنبه) در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، کالای برق شرکت تولید نیروی برق پرند مپنا برای دوره تحویل ماهانه آبان عرضه شد.