اقدام جالب تویوتا برای افزایش اعتماد مشتریانش به نظر میرسد که شرکت تویوتاموتورز تصمیم گرفته است که به منظور افزایش اعتماد مشتریانش، گارانتی و ضمانت باتریهای بکار رفته در هفت خودروی هیبریدی، پلاگین هیبریدی و الکتریکی مدل ۲۰۲۰ را از هشت سال یا ۱۰۰ هزار مایل به ۱۰ سال یا ۱۵۰ هزار مایل تغییر و […]
اقدام جالب تویوتا برای افزایش اعتماد مشتریانش
به نظر میرسد که شرکت تویوتاموتورز تصمیم گرفته است که به منظور افزایش اعتماد مشتریانش، گارانتی و ضمانت باتریهای بکار رفته در هفت خودروی هیبریدی، پلاگین هیبریدی و الکتریکی مدل ۲۰۲۰ را از هشت سال یا ۱۰۰ هزار مایل به ۱۰ سال یا ۱۵۰ هزار مایل تغییر و افزایش دهد. این بدان معناست که تمامیخودروهای برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی تویوتا که از سال ۲۰۲۰ میلادی به بعد تولید میشوند، به کارت گارانتی و ضمانت ۱۰ ساله معادل پیمایش ۱۵۰ هزار مایل مسافت مجهز خواهند بود و دارندگان آنها میتوانند از خدمات رایگان و مقرون بهصرفه پس از فروش آن در تمامی بازارهای مربوطه بهرهمند شوند.
براساس گزارش وبسایت دیجیتال ترندز، تویوتا در تشریح جزئیات علت این اقدام خاطرنشان کرده است: از آنجایی که تست و آزمایشهای صورت گرفته نشان میدهد که قدرت و ظرفیت باتریهای توسعه داده شده توسط این خودروساز بسیار بالاتر از حد پیشبینیهاست، تصمیم گرفتیم که گارانتی و ضمانت باتری خودروهای پاک و دوستدار محیطزیست را نیز به نسبت افزایش دهیم تا به مشتریان و خریداران محصولات خود این اطمینان را بدهیم که به مدت طولانی قادر خواهند بود با خیال آسوده از خودروی خود استفاده کنند بدون آنکه مشکلی برای باتری آن پیش بیاید.
از آنجایی که باتری خودروهای برقی جزء مهمترین قطعات آن به شمار میرود، یکی از نگرانی و دغدغههای اصلی مشتریان به هنگام خریداری خودروهای الکتریکی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی مشکل پیدا کردن و ضعیف شدن زودهنگام باتری آن است که حالا به نظر میرسد تویوتا با در نظر گرفتن استراتژی افزایش مدت زمان گارانتی، قصد دارد خیال خریداران و علاقهمندان به خودروهای پاک خود را راحت کند.
بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلایندهها و گازهای گلخانهای و حفظ بیشتر محیطزیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند. افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکتهای خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامههای خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.
بدین ترتیب شرکتهای خودروسازی بزرگی تصمیم گرفتهاند که تغییر رویکرد داده و به سمتوسوی ساخت و طراحی خودروهای برقی و الکتریکی و هیبریدی بپردازند تا در سالهای آینده، مشتریان خودرو بیشتر به خرید این محصولات روی بیاورند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.