پایبندی به قانون راهکار نجات کشور است

نایب رییس مجلس   نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز همه باید پایبند به قانون باشند تا مملکت نجات پیدا کند. به گزارش ایسنا منطقه مازندران، مسعودپزشکیان در مراسم پاسداشت ۲۴ خرداد در شهرستان نور، اظهار کرد: سیاست علم است و نباید هر فردی که در این زمینه اطلاعاتی ندارد به اظهار نظر بپردازد. […]

نایب رییس مجلس

 

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز همه باید پایبند به قانون باشند تا مملکت نجات پیدا کند.

به گزارش ایسنا منطقه مازندران، مسعودپزشکیان در مراسم پاسداشت ۲۴ خرداد در شهرستان نور، اظهار کرد: سیاست علم است و نباید هر فردی که در این زمینه اطلاعاتی ندارد به اظهار نظر بپردازد.

وی با بیان این‌که در گذشته زمینه ایجاد خسارت‌های فراوانی در کشور فراهم شده است، خاطرنشان کرد: در گذشته به دلیل آن‌که بر کشور تحریم اعمال می‌کردند اجناس را ارزان می‌فروختیم و ۱۰ تا ۱۵ درصد گران می‌خریدیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که ایران به دلیل تحریم در بازار دنیا نفوذی نداشت، خاطرنشان کرد: دولت زمانی کشور را در اختیار گرفت که هواپیما‌ها و کشتی‌‌ها را متوقف کردند و تمام دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران موضع می‌گرفتند به‌طوری که هر قطعنامه‌ای علیه ایران در سازمان ملل با ۹۹ درصد آرای موافق تصویب می‌شد.

پزشکیان با بیان این‌که دولت روحانی وحدت جهانی علیه ایران را به هم ریخت، گفت: امروز در دنیا آمریکا تنها مانده است و حتی در کشور خود نیز طرفدارانش را از دست داد.

وی با اشاره به تأثیر رهبری در پیشبرد و موفقیت برجام، اظهار کرد: اگر رهبری نبودند در مجلس گذشته ظریف را وطن فروش اعلام می‌کردند.

پزشکیان بیان کرد: در مجلس گذشته آن‌هایی که نمی‌توانستند متن انگلیسی را بخوانند از برجام اشکال می‌گرفتند.

وی با اشاره به این‌که آمریکا هیچ‌وقت نمی‌خواهد در این کشور مستقل بمانیم، افزود: اگر کاری بکنیم که آمریکا و تمام دنیا علیه ایران موضع بگیرند و متحد شوند دیوانگی است.

وی بیان این‌که با ۱۰۰ میلیارد دلار بیش از ۳۰ کیلومتر راه‌آهن ساخته می‌شود، افزود: آن‌هایی که در گذشته رکورد و تورم را به وجود آوردند مانع رونق اقتصادی می‌شوند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که بعضی‌‌ها می‌گویند تورم وجود دارد و بیکاری برطرف نمی‌شود، خاطرنشان کرد: آن موقعی که این مشکلات به وجود آمد چرا سکوت کردید، چرا آن وقت فردی نمی‌گفت مردم بیکار هستند.

پزشکیان با بیان این‌که امروز همه باید پایبند به قانون باشند تا مملکت نجات پیدا کند، اظهار کرد: قانون باید با عدالت همراه باشد و باید با تدبیر و امید در مجلس، قانونی را نوشت تا مشکل مردم برطرف شود.

 

وی با بیان این‌که کمک گرفتن از کارشناسان برای نوشتن قانونی درست بسیار مهم و ضروری است، گفت: با حرف و شعار زندگی مردم درست نمی‌شود. اگر به همدیگر کمک کنیم می‌توانیم این کشور را نجات دهیم و امید را در دل مردم زنده نگه داریم.