۲۸۱۷ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – خرید ۱۳۰٫۰۰۰ تخته BIGBAG

  فراخوان مناقصه عمومی یک‌مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی شماره  ۰۳۳/۹۸/۱   شرکت پتروشیمی اروند (سهامی‌خاص) به عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک‌مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی  به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید. ۱- موضوع مناقصه : خرید ۱۳۰٫۰۰۰ تخته BIGBAG  شرکت پتروشیمی اروند به […]

 

فراخوان مناقصه

عمومی یک‌مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی شماره  ۰۳۳/۹۸/۱

 

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی‌خاص) به عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک‌مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی  به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید.

۱- موضوع مناقصه : خرید ۱۳۰٫۰۰۰ تخته BIGBAG  شرکت پتروشیمی اروند به مدت یک‌سال.

۲- نحوه و  محل  توزیع اسناد مناقصه : اسناد مناقصه همزمان به‌همراه اوراق ارزیابی‌کیفی از تاریخ ۲۹/۰۷/۱۳۹۸ لغایت پایان وقت اداری (ساعت ۱۶:۰۰) ۰۸/۰۸/۱۳۹۸ به متقاضیان طبق شرایط مندرج در بند(( ۵ ))، به‌نشانی: استان خوزستان، شهرستان  بندر ماهشهر، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت۳، شرکت پتروشیمی اروند ارایه می‌گردد.

۳-میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ ۳٫۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به‌صورت(ضمانتنامه بانکی، چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد به شماره  حساب ۶۰۹۴۲۰۰۰۳۰ نزد بانک تجارت شعبه شرکت پتروشیمی اروند).

۴-مبلغ خرید اسناد مناقصه: مبلغ ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال به‌شماره حساب مندرج در بند (۳) واریز و اصل فیش به امور حقوقی و پیمان‌ها تحویل می‌گردد.

۵- شرایط لازم و مدارک مورد نیاز جهت خرید و دریافت اسناد مناقصه:

·        ارایه مدارک ثبتی شرکت حاوی تصاویر مصدق (اساسنامه، کد اقتصادی، شناسه ملی، آگهی تأسیس و کلیه آگهی‌های تصمیمات / تغییرات شرکت مندرج درروزنامه رسمی تاکنون، ارایه پروانه بهره برداری، ثبت‌نام در سامانه ثنا (خدمات الکترونیک قضایی)

·        ارایه برگ نمایندگی(معرفی‌نامه)

۶- معیارهای ارزیابی کیفی  و سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مناقصه در اسناد مناقصه درج گردیده است.

۷-زمان جلسه توجیهی : جلسه توجیهی در تاریخ ۱۸/۰۸/۱۳۹۸ برگزار می‌گردد.

۸-زمان تحویل پاکات مناقصه : زمان تحویل پاکت ارزیابی کیفی ،  پاکات( الف، ب، ج) و  پاکت مربوط به حراست، تا پایان وقت اداری مورخ  ۰۳/۰۹/۱۳۹۸ می‌باشد.

۹- گشایش پاکات : از مناقصه گرانی که حداقل امتیاز لازم را از کمیته فنی بازرگانی کسب نمایند جهت گشایش پاکات دعـوت به‌عمـل می‌آید.

۱۰- مدت اعتبار پیشنهادات : سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می‌باشد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۰-۰۶۱ ، ۵۲۱۲۶۴۷۴-۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.irملاحظه نمایند.