زمان اتصال ۵۰ هزار خط ثابت مشخص نیست!

آخرین وضعیت خطوط تلفن ثابت پس از انفجار شهران زمان اتصال ۵۰ هزار خط ثابت مشخص نیست! سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: به دلیل انفجار گاز خطوط انتقال فیبر نوری مرکز شهید کاظمی مخابرات دچار قطعی شده است به محض این‌که بستر لازم برای ورود از طرف شهرداری در اختیارمان قرار گیرد نسبت به رفع […]

آخرین وضعیت خطوط تلفن ثابت پس از انفجار شهران

زمان اتصال ۵۰ هزار خط ثابت مشخص نیست!

سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: به دلیل انفجار گاز خطوط انتقال فیبر نوری مرکز شهید کاظمی مخابرات دچار قطعی شده است به محض این‌که بستر لازم برای ورود از طرف شهرداری در اختیارمان قرار گیرد نسبت به رفع مشکلات اقدام خواهیم کرد.

زارعیان-سخنگوی شرکت مخابرات ایران- در گفت‌و‌گو با ایلنا در رابطه با آخرین وضعیت ارتباطی منطقه شهران بیان داشت: در بحث تلفن ثابت، این منطقه به ۳ بخش تقسیم می‌شود که شمال مرکز شهید کاظمیان با ۴ هزار خط تلفن ثابت به حالت عادی برگشته است و تمامی این خطوط وصل شده است، بخش دیگر نیز شرق مرکز کاظمیان است که حدود ۴ تا ۴هزار و ۵۰۰ مشترک دارد که خطوط این مشترکین تا پایان روز وصل خواهد شد.

او افزود: بخش اصلی نیز حدود ۵۰ هزار خط تلفن دارد که این محدوده بر اثر انفجار تخریب شده است، دوستان شهرداری در حال کار هستند که بستر را آماده کنند اگر این بستر تحویل داده شود کانال‌سازی را آغاز کرده و به تدریج تلفن‌ها دایر خواهد شد؛ اما زمان دقیق این کار مشخص نیست.

زارعیان که در محل حادثه شهران حضور دارد تأکید کرد که با توجه به حجم بالای خسارت و تعداد بالای خطوط تلفن ثابتی که قطع شده‌اند نیاز به مدتی زمان برای اصلاح زیرساخت‌ها وجود دارد؛ اما دسترسی به تلفن همراه در این منطقه به حالت عادی درآمده و مشترکان در دریافت خدمات تماس و دیتا مشکلی ندارند.

 

سخنگوی شرکت مخابرات ایران در ارتباط با وضعیت دستگاه‌های ATM بانکی گفت: دسترسی ATM بانکی همچنان قطع است؛ چون بستر فیبر نوری در این منطقه قطع شده است و تمامی شبکه‌هایی که از بستر فیبر نوری استفاده می‌کنند نیز قطع است به همین خاطر تا اطلاع ثانوی زمان اتصال آن مشخص نیست.