خودرو مفهومیMi-Tech میتسوبیشی رونمایی شد میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو توکیو از شاسیبلند مفهومیMi-Tech رونمایی کرد که علاوه بر طراحی ظاهری بسیار متفاوت، از سیستم پلاگین هیبریدی موتور-ژنراتور توربینی بنزینی بهره میبرد. خودروی مفهومیمیتسوبیشی Mi-Tech ترکیبی از طراحی جنجالانگیز با سیستم محرکه پیچیده است که همگی در پکیج شاسیبلند کوچک قرار گرفتهاند. ایده طراحی و تولید […]
خودرو مفهومیMi-Tech میتسوبیشی رونمایی شد
میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو توکیو از شاسیبلند مفهومیMi-Tech رونمایی کرد که علاوه بر طراحی ظاهری بسیار متفاوت، از سیستم پلاگین هیبریدی موتور-ژنراتور توربینی بنزینی بهره میبرد.
خودروی مفهومیمیتسوبیشی Mi-Tech ترکیبی از طراحی جنجالانگیز با سیستم محرکه پیچیده است که همگی در پکیج شاسیبلند کوچک قرار گرفتهاند.
ایده طراحی و تولید خودروی مفهومیMi-Tech، ترکیب مدل باگیایندهنگرانه با جلو پنجره بزرگ میتسوبیشی موسوم به داینامیک شیلد است. جلوپنجره متقارن به لطف چراغهای جلو T شکل، حالتی پرشکوه از فناوری پیشرفته را منتقل میکنند. تغاریهای بزرگ و مربعی چراخها، توجه بینندگان را به خود جلب میکنند؛ در حالی که وجود نداشتن درها، نشانگر شخصیت شبیه به خودروهای کلاس باگی است. انتهای عقب خودرو شکلی مانند شش ضلعی دارد و چراغهای عقب با همان الگوی T، در نمایش ظاهر تهاجمیمیتسوبیشی Mi-Tech همکاری میکنند.
بدون شک طراحی بیرونی خودرو بسیار شلوغ است، با اینحال فضای داخل کابین با خلاصی از بیشتر دکمهها، رویکرد حداقلی را در پیش میگیرد. حتی سیستم سرگرمیو اطلاعاتی سنتی در کنسول مرکزی وجود ندارد؛ زیرا تمام آنچه سرنشینان میخواهند در پنل دیجیتال و صفحهنمایش گسترده هدآپ (HUD) مجهز به فناوری واقعیت افزوده موجود است. کلیدهای شبیه صفحه کلید رایانه در بالای کنسول مرکزی قرار میگیرند و هر زمان که سرنشین بخواهد از آن دسته از کلیدها روی داشبورد استفاده کند، دستگیره بسیار جذابی وجود دارد که هنگام استفاده بهصورت لولایی باز و بسته میشود.
پیشرانه پیشبینیشده توسط میتسوبیشی کاملاً پیچیده است، زیرا از موتور-ژنراتور توربینی بنزینی جمعوجور که جایگزین پیشرانه بنزینی معمولی میشود، بهره میبرد. پیشرانه قدرت خروجی متناسب با اندازه و وزن خودرو تولید میکند و میتواند با گازوئیل، نفت سفید یا الکل کار کند. پیشرانه توربین بنزینی بخشی از سیستم پلاگین هیبریدی است که بههمراه سیستم چهارچرخ محرک پیچیده با کالیپرهای ترمز الکتریکی کار میکند.
فعلاً برنامهای برای تولید خودروی مفهومیMi-Tech وجود ندارد، اما میتسوبیشی میگوید فناوریهای برقی تا سال ۲۰۲۲ برای شاسیبلندهای سایز متوسط و کوچک اعمال میشود.
منبع زومیت
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.