۱۵۰میلیون دلار ریل هندی برای زیرساخت‌های بندر چابهار

۱۵۰میلیون دلار ریل هندی برای زیرساخت‌های بندر چابهار شرکت‌های فولادسازی هندی ماه آینده در قالب بخشی از توافق دو کشور برای توسعه خطوط ریلی و زیرساخت‌های بندر چابهار، ۱۵۰ میلیون دلار ریل به ایران صادر خواهند کرد. به گزارش میزان، شرکت‌های فولادسازی هندی ماه آینده در قالب بخشی از توافق دو کشور برای توسعه خطوط […]

۱۵۰میلیون دلار ریل هندی برای زیرساخت‌های بندر چابهار

شرکت‌های فولادسازی هندی ماه آینده در قالب بخشی از توافق دو کشور برای توسعه خطوط ریلی و زیرساخت‌های بندر چابهار، ۱۵۰ میلیون دلار ریل به ایران صادر خواهند کرد.

به گزارش میزان، شرکت‌های فولادسازی هندی ماه آینده در قالب بخشی از توافق دو کشور برای توسعه خطوط ریلی و زیرساخت‌های بندر چابهار، ۱۵۰ میلیون دلار ریل به ایران صادر خواهند کرد.

یک مقام ارشد هندی پس از دیدار سفیر ایران با وزیر حمل و نقل هند گفت: محموله جدید ریلی از هند به ارزش ۱۵۰ میلیون دلار در ماه جولای به ایران ارسال خواهد شد.

وی افزود: این محموله توسط شرکت‌های فولاد‌سازی هند به ایران ارسال خواهد شد. این مقام هندی گفت، غلامرضا‌انصاری و نیتین‌گادکاری در این دیدار درباره پیمان تاریخی بین دو کشور درباره بندر چابهار رایزنی کردند.

وزیر حمل و نقل هند ماه گذشته گفته بود هند میلیارد‌ها دلار از طریق ایجاد صنایع مختلف نظیر گداخت آلومینیم و کارخانه‌های اوره در منطقه آزاد تجاری چابهار سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

 

گادکاری تأکید کرده که فاصله بین بندر کاندلا و بندر چابهار کم‌تر از فاصله بین دهلی نو و بمبئی است و این پیمان هند را قادر خواهد ساخت تا به شکلی سریع‌تر کالاهای خود را ابتدا به ایران و از آنجا به افغانستان و روسیه صادر نماید.