«سوبارو» سوار بر بازار خودروهای استیشن آمریکا به نظر میرسد که سوبارو اوتبک توانسته نبض بازار خودروهای استیشن در ایالات متحده آمریکا را در دستان خود بگیرد و گوی رقابت را از سایر رقبای قدرتمند خود برباید. به گزارش ایسنا، سوبارو به عنوان یک شرکت خودروسازی ژاپنی، سهم قابلتوجهی در کشورهای مختلف جهان دارد که […]
«سوبارو» سوار بر بازار خودروهای استیشن آمریکا
به نظر میرسد که سوبارو اوتبک توانسته نبض بازار خودروهای استیشن در ایالات متحده آمریکا را در دستان خود بگیرد و گوی رقابت را از سایر رقبای قدرتمند خود برباید.
به گزارش ایسنا، سوبارو به عنوان یک شرکت خودروسازی ژاپنی، سهم قابلتوجهی در کشورهای مختلف جهان دارد که توانسته نظر، توجه و رضایت خیل عظیمی از مشتریان را در بازارهای مختلف از جمله کشورهای آمریکای شمالی ( کانادا و ایالات متحده) را به سمتوسوی خود جذب کند.
براساس تازهترین اخبار و گزارشهای منتشرشده در وبسایت اتوبلاگ، سوبارو موفق شده است تا با اختصاص ۸۵٫۵ درصد از سهم بازار وسایلنقلیه استیشن به خودروی سوبارو اوتبک (Subaru OutBack)، نبض بازار آمریکا را به دست بگیرد و گوی رقابت را از سایر شرکتهای قدرتمند رقیب برباید.
با اینکه بازار فروش خودروهای استیشن در ایالات متحده بسیار کوچکتر (سهم ۱٫۴درصدی) از خودروهای شاسیبلند با سهم ۴۸ درصدی است و به همین سبب بسیاری از خودروسازان ترجیح میدهند که در این نوع دستهبندی به دلیل نبود صرفه و توجیه اقتصادی، هیچ خودرویی را عرضه نکنند اما به نظر میرسد که سوبارو از عدم حضور سایر شرکتها در این بازار بهره جسته و آن را تبدیل به بهترین فرصت برای کسب درآمد و سودآوری خود کرده است.
براساس این گزارشها، سوبارو اوتبک تنها خودروی استیشن محبوب و پرطرفدار میان مشتریان آمریکایی به شمار میرود چراکه موفق شده است با فروش ۱۷۸ هزار و ۸۵۴ دستگاه در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۸۵٫۵ درصد از بازار این کشور پهناور را به خود اختصاص داده است و به تنهایی در بازار این کشور یکهتازی کند.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.