شرکت نفت را از فضای سیاست زدگی دور کردم

معاون وزیر نفت   شرکت نفت را از فضای سیاست زدگی دور کردم معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری با اشاره به روبه پایان بودن برخی طرح‌های توسعه‌ای مانند طرح‌های پارس جنوبی و غرب کارون، بر ضرورت تعریف و پایه ریزی طرح‌های توسعه‌ای جدید و پیگیری جدی این طرح‌ها تأکید کرد. به گزارش […]

معاون وزیر نفت

  شرکت نفت را از فضای سیاست زدگی دور کردم

معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری با اشاره به روبه پایان بودن برخی طرح‌های توسعه‌ای مانند طرح‌های پارس جنوبی و غرب کارون، بر ضرورت تعریف و پایه ریزی طرح‌های توسعه‌ای جدید و پیگیری جدی این طرح‌ها تأکید کرد.

به گزارش شانا، رکن‌الدین جوادی مدیرعامل سابق شرکت ملی نفت ایران و معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری، گفت: صنعت نفت، چشم و چراغ اقتصاد کشور است و لازم است پس از اتمام طرح‌های در دست اقدام، طرح‌های توسعه‌ای جدید تعریف و آغاز شود.

وی نهایی کردن مدل جدید قراردادی صنعت نفت را مورد تأکید قرارداد و افزود: همچنین ساماندهی نیروهای انسانی صنعت نفت از طریق جذب نیروهای جدید و ارتقای نیروهای کیفی موجود باید در دستور کار قرار گیرد.

جوادی بر ضرورت اصلاح و تسهیل فرایند‌ها برای حضور مؤثرتر در عرصه‌های بین‌المللی نیز تأکید و تصریح کرد: ما باید برای آبادانی کشور تلاش کنیم و جای درنگی در این زمینه نیست.

مدیرعامل سابق شرکت ملی نفت ایران با بیان این که در مدت تصدی این مسؤولیت، تمام تلاش خود را برای دور نگهداشتن شرکت ملی نفت ایران از فضاهای غیرحرفه‌ای به‌کار گرفته است، ادامه داد: سعی کردم شرکت نفت را از فضای سیاست زدگی دور کنم و این مهم را در انتصابات و تصمیم‌گیری‌ها مورد توجه قراردادم.

 

جوادی با بیان این که وقت و فکر ما بسیار ارزشمندتر از آن است که صرف حواشی شود، خاطرنشان کرد: با این سیاست، کم‌ترین تنش را در شرکت ملی نفت ایران داشتیم و تمام تلاشم بر این بود که انرژی و توان افراد صرف مأموریت‌های اصلی شرکت شود.