انجام تعمیرات اساسی تأسیسات فاز۲ مرکز جمع‌آوری خانگیران

انجام تعمیرات اساسی تأسیسات فاز۲ مرکز جمع‌آوری خانگیران با هدف افزایش و پایداری تولید گاز در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق و اطمینان از تولید حداکثری در فصل سرما، تعمیرات اساسی تأسیسات فاز دو مرکز جمع‌آوری منطقه عملیاتی خانگیران به همت متخصصان این شرکت با موفقیت به پایان رسید. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل […]

انجام تعمیرات اساسی تأسیسات فاز۲ مرکز جمع‌آوری خانگیران

با هدف افزایش و پایداری تولید گاز در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق و اطمینان از تولید حداکثری در فصل سرما، تعمیرات اساسی تأسیسات فاز دو مرکز جمع‌آوری منطقه عملیاتی خانگیران به همت متخصصان این شرکت با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از شرکت ملی نفت ایران، رئیس تعمیرات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق اظهار کرد: تعمیرات اساسی تأسیسات مرکز جمع‌آوری منطقه عملیاتی خانگیران طی مدت ۱۰ روز انجام و در این مدت، تعداد ۹۷۵ درخواست کار و هشت هزار و ۱۶۰ نفرساعت کار انجام شد. تأسیسات تولید گاز نیز قبل از موعد مقرر به واحد بهره‌برداری تحویل شد.

ابوالقاسم ایرانی، تعمیرات اساسی چاه ۴۸ A و B ، جایگزینی و عملیاتی کردن بارل‌های(barrel) گاز‌ترش تله‌های دریافتکننده و ارسال‌کننده توپک و تعویض تفکیکگر خط H را از دیگر اقدام‌های شاخص انجام شده در عملیات تعمیرات اساسی فاز ۲ مرکز جمع‌آوری خانگیران برشمرد.

وی در مورد اولویت اجرای پروژه توپک‌رانی قبل از تعمیرات اساسی فاز۲ مرکز جمع‌آوری تصریح کرد: با توجه به اهمیت و اولویت توپک‌رانی، انجام این بخش از تعمیرات ضمن هماهنگی با شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، طبق برنامه جدید در مهرماه صورت گرفت.

ایرانی با بیان اینکه تعمیرات اساسی تأسیسات جمع‌آوری خانگیران، دو روز قبل از موعد مقرر به اتمام رسید، گفت: این امر موجب افزایش ۲۰ میلیون مترمکعب گاز به مجموع تولیدات این شرکت شد. همچنین در راستای اجرای این تعمیرات افزون بر برخورداری از نیروی انسانی متخصص و بومی، تمامی‌قطعات و تجهیزات مورد نیاز نیز از تولیدکنندگان داخلی تأمین شد.