آغاز پرداخت وام ۱۰ میلیونی ازدواج در بانک ملت

آغاز پرداخت وام ۱۰ میلیونی ازدواج در بانک ملت مدیرعامل بانک ملت از آغاز پرداخت تسهیلات ۱۰میلیون تومانی ازدواج و تهیه جهیزیه در تمامی شعب این بانک در سراسر کشور خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده، علی رستگار مدیرعامل بانک ملت افزود: با توجه به افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه از ۳۰ میلیون […]

آغاز پرداخت وام ۱۰ میلیونی ازدواج در بانک ملت

مدیرعامل بانک ملت از آغاز پرداخت تسهیلات ۱۰میلیون تومانی ازدواج و تهیه جهیزیه در تمامی شعب این بانک در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، علی رستگار مدیرعامل بانک ملت افزود: با توجه به افزایش سقف تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه از ۳۰ میلیون ریال به ۱۰۰ میلیون ریال، به ازای هر یک از زوجین از اول مردادماه سال جاری، بانک ملت پرداخت این وام را بیش از یک ماه زودتر از موعد تکلیف شده شروع کرد.

وی تأکید کرد: تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی ازدواج و تهیه جهیزیه به هریک از زوجین پرداخت می‌شود و نرخ کارمزد آن ۴ درصد و مدت بازپرداخت آن نیز ۴۸ ماهه است.

مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که هر یک از زوجین می‌توانند با معرفی یک ضامن به شعب بانک ملت، از تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی ازدواج و تهیه جهیزیه بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: تسهیلات ازدواج و تهیه جهیزیه از محل منابع حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، به زوج‌های جوان پرداخت می‌شود.

 

وی اظهار امیدواری کرد که با جذب هرچه بیش‌تر منابع قرض‌الحسنه، دست بانک ملت نیز برای پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به تعداد بیش‌تری از زوج‌های جوان بازتر شود.