گام‌های بلند بانک ملی برای کمک به تولید

گام‌های بلند بانک ملی برای کمک به تولید جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز با حضور سیف، رییس کل بانک مرکزی، طهایی استاندار استان البرز، حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، مدیران عامل سایربانک‌ها برگزار شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، سیف، رییس کل بانک مرکزی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان […]

گام‌های بلند بانک ملی برای کمک به تولید

جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز با حضور سیف، رییس کل بانک مرکزی، طهایی استاندار استان البرز، حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران، مدیران عامل سایربانک‌ها برگزار شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، سیف، رییس کل بانک مرکزی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز، با اشاره به این‌که سال جاری از ویژگی‌های خاص و منحصر‌به‌فردی برخوردار است، بر ضرورت ایجاد تحرک در اقتصاد و تولید کشور تأکید کرد و افزود: نظام بانکی در این خصوص احساس مسؤولیت جدی می‌کند و علی‌رغم وجود مشکلات ساختاری ناشی از مسایل انباشته شده در دو-۳ دهه اخیر، با تمام توان وارد صحنه شده است.

حسین‌زاده، مدیرعامل بانک ملی ایران در این جلسه اظهار داشت: با عنایت به شرایط ویژه استان البرز در بخش کشاورزی و همچنین وجود طرح‌های توجیه پذیر در بخش صنایع تبدیلی و صادرات، بانک ملی می‌کوشد براساس مصوبات و مقررات بانک مرکزی و با اعطای تسهیلات در بخش تولید همچون گذشته برای رفع موانع تولید استان گام ‌بردارد.

 

 وی در ادامه افزود: به منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و عملیاتی نمودن طرح‌ها و ایده‌های ناب اینگونه شرکت‌ها در خط‌های تولیدی و همچنین ایجاد پارک‌های فن‌آوری، بانک ملی ایران در سال ۹۵ اهتمام خواهد ورزید.