اولویت دهی به اعطای وام ازدواج

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر تأکید کرد اولویت دهی به اعطای وام ازدواج سیامک دولتی، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر با هدف بررسی نحوه اجرای سیاست‌های پولی و اعتباری سال ۹۵ و ارزیابی عملکرد کارکنان در بخش‌های مختلف، از شعبه میرزای شیرازی بازدید کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، دولتی در بازدید از شعبه میرزای شیرازی ضمن بررسی آمار […]

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر تأکید کرد

اولویت دهی به اعطای وام ازدواج

سیامک دولتی، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر با هدف بررسی نحوه اجرای سیاست‌های پولی و اعتباری سال ۹۵ و ارزیابی عملکرد کارکنان در بخش‌های مختلف، از شعبه میرزای شیرازی بازدید کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، دولتی در بازدید از شعبه میرزای شیرازی ضمن بررسی آمار منابع، مصارف و میزان مطالبات سررسید شده به توجه و اهتمام کارکنان به اصول مشتری‌مداری، رعایت بهداشت اعتباری، تخصیص بهینه منابع به مصارف و اولویت اعطای تسهیلات ازدواج تأکید کرد.

وی در این بازدید از بهبود وضعیت شعبه ابراز رضایت کرد و گفت: کلیه پرسنل باید برای دستیابی به اهداف و افق‌های تبیین شده تلاش مضاعف داشته باشند و با وحدت و همدلی جایگاه اصلی بانک را ارتقا دهند.

سیامک دولتی در ادامه از ادارات فن آوری اطلاعات، بازرسی و حسابرسی داخلی و مدیریت شعب استان تهران بازدید کرد.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بازدید از اداره انفورماتیک بر ضرورت ارتقای کارایی شبکه و کیفیت سرویس دهی به مشتریان تأکید کرد.

وی همچنین در بازدید از دوایر مختلف اداره بازرسی و حسابرسی داخلی ضمن تقدیر از تلاش‌های پرسنل، وظیفه بازرسی را تکلیفی خطیر دانست و رعایت ضوابط و بخشنامه‌ها در سطوح مختلف را خواستار شد.

دولتی در ادامه از مدیریت شعب استان تهران بازدید کرد و ضمن اشاره به اهمیت پتانسیل‌های موجود در استان تهران، تلاش برای ارتقای منابع و جایگاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را وظیفه تمامی کارکنان دانست.

گفتنی است، در پایان این بازدید سیامک دولتی مدیرعامل با اهدای هدایایی از زحمات همکاران ساعی در حوزه‌های مدیریت فن‌آوری اطلاعات، اداره بازرسی و حسابرسی داخلی و مدیریت شعب استان تهران تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکر است، یونسی، مشاور مدیرعامل و رییس اداره حوزه مدیریت، پیرهادی، مدیر امور فن آوری اطلاعات، حیدری، رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی، چقازردی، رییس اداره بازرسی و حسابرسی داخلی و گودرزی، مدیر شعب استان تهران نیز در این بازدید‌‌ها حضور داشتند.