چالش‌های صنعت برق آسیب‌شناسی شود

چالش‌های صنعت برق آسیب‌شناسی شود وزیر نیرو گفت: در بخش غیر دولتی اشخاصی که می‌توانند برای رفع این مشکل همکاری کنند پا پیش بگذارند و از موضع آسیب‌شناسی به موضوع بنگرند و بررسی کنند که در کجا می‌توان دولت را در این موضوع یاری داد. به گزارش خبرنگار انرژی مناقصه‌مزایده، رضا اردکانیان با اشاره به […]

چالش‌های صنعت برق آسیبشناسی شود

وزیر نیرو گفت: در بخش غیر دولتی اشخاصی که می‌توانند برای رفع این مشکل همکاری کنند پا پیش بگذارند و از موضع آسیب‌شناسی به موضوع بنگرند و بررسی کنند که در کجا می‌توان دولت را در این موضوع یاری داد.

به گزارش خبرنگار انرژی مناقصه‌مزایده، رضا اردکانیان با اشاره به چالش‌های بخش‌خصوصی در زمینه اقتصاد برق اظهار کرد: این موضوع جز با مشارکت و همکاری حل نمی‌شود. از میان گروه کثیر فعالان در صنعت برق در بخش غیردولتی اشخاصی که می‌توانند برای رفع این مشکل همکاری کنند پا پیش بگذارند و از موضع آسیب‌شناسی به موضوع بنگرند و بررسی کنند که در کجا می‌توان دولت را در این موضوع یاری داد.

وی با تأکید بر اینکه نیازمند تغییر پارادایم ذهنی در این زمینه هستیم، گفت: یک روش سنتی برای این موضوع این است که دولت دستور و بخشنامه بدهد. البته باید توجه داشت که دولت در اجرای این بخش همیشه یکسان عمل نمی‌کند و بخش‌خصوصی در این زمینه باید وارد شود.

وزیر نیرو تأیید کرد: آغوش وزارت نیرو با آمادگی کامل به روی کسانی که با دولت هدف مشترک دارند باز است. البته ما فشاری روی افرادی که به هر دلیلی خود را برای این کار ملزم نمی‌بینند وارد نمی‌کنیم و به طور کلی به دنبال سنکرون بخش دولتی و غیر دولتی هستیم.

وزير نيرو با تأکید بر اينكه آغوش وزارت نیرو با آمادگی کامل به روی کسانی که با دولت در مديريت صنعت برق هدف مشترک دارند باز است، اظهار كرد: به دنبال سنکرون بخش دولتی و غیر دولتی و ارتباط مستمر بین این دو بخش هستیم.

وی با اشاره به حمایت‌های کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی‌از وزارت نیروی دولت دوازدهم، گفت: مجلس در طی دو سال اخیر همراهی همه جانبه‌ای با دولت داشته است و این امر را می‌توان علامت بارز در توسعه یافتگی کشور دانست.