مدیون بخش خصوصی صنعت برق هستیم

معاون وزیر نیرو   مدیون بخش خصوصی صنعت برق هستیم  معاون وزیر نیرو در همور برق و انرژی گفت : ما مدیون بخش خصوصی هستیم چرا که اگر بخش خصوصی نبود امروز صنعت برق به این توانمندی نبود. تلاش ما این است که نیازهای بخش خصوصی را تامین کنیم.  به گزارش خبرنگار انرژی مناقصه مزایده، همایون […]

معاون وزیر نیرو 

 مدیون بخش خصوصی صنعت برق هستیم 

معاون وزیر نیرو در همور برق و انرژی گفت : ما مدیون بخش خصوصی هستیم چرا که اگر بخش خصوصی نبود امروز صنعت برق به این توانمندی نبود. تلاش ما این است که نیازهای بخش خصوصی را تامین کنیم. 

به گزارش خبرنگار انرژی مناقصه مزایده، همایون حائری در نشست وزیر نیرو با بخش خصوصی  تصریح کرد: وزارت نیرو جلسات مختلفی با سندیکای صنت برق ایران داشته و بسیاری از تصمیم‌گیری‌های ما با نگاه بخش خصوصی و سندیکا گرفته می‌شود. 

وی افزود: هیات تنظیم بازار برق با ترکیب جدید تشکیل شده و تاکنون سه جلسه برای بررسی این موضوع برگزار شده است. با اقدامات انجام شده در این هیات به زودی شاهد افزایش قیمت پایه خرید برق از تولیدکننده‌های غیر دولتی خواهیم بود. 

حائری تصریح کرد: بارها به موضوع ایجاد نهاد مستقل تنظیم‌گر برق تاکید شده است، پیش‌نویس ایجاد این نهاد تهیه و به کمیسیون اقتصادی دولت ارسال شده است. 

این مقام مسوول اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم با تزریق اوراق خزانه، ۱۱ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های وزارت نیرو را پرداخت کنیم. پرداخت بقیه بدهی‌ها نیز با تاکیدات وزیر نیرو در حال پیگیری است.