ارائه خدمات بهتر به مشتریان بانک صنعتومعدن با بانکداری دیجیتال و شرکتی مدیرعامل بانک صنعتومعدن در نشست هماندیشی با مدیران استانی این بانک گفت: با مشارکت فعال تمامی ارکان بانک در صف و ستاد درصدد برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و نیازسنجی صحیح آنان هستیم تا با تلفیق بانکداری دیجیتال و شرکتی از مزیتهای خود […]
ارائه خدمات بهتر به مشتریان بانک صنعتومعدن با بانکداری دیجیتال و شرکتی
مدیرعامل بانک صنعتومعدن در نشست هماندیشی با مدیران استانی این بانک گفت: با مشارکت فعال تمامی ارکان بانک در صف و ستاد درصدد برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان و نیازسنجی صحیح آنان هستیم تا با تلفیق بانکداری دیجیتال و شرکتی از مزیتهای خود در ارائه خدمات مطلوب استفاده کنیم. به گزارش مناقصهمزایده به نقل روابطعمومی بانک صنعتومعدن، حسین مهری افزود: تکریم مشتریان و احترام به آنها در کنار ارائه خدمات تخصصی مهمترین ویژگی بانک صنعتومعدن است. مدیرعامل بانک صنعتومعدن ادامه داد: در شرایطی که تحریم ظالمانه، بر فرآیند اعطای تسهیلات به صنعتگران و تولیدکنندگان کشور تأثیر نامطلوبی گذاشته است این بانک با استفاده از بانکداری شرکتی در مسیر بهبود خدمات ارائه شده گام برمیدارد. وی خاطرنشان کرد: مشتریان ما، صنعتگران و کارآفرینان بزرگ کشور هستند که نیاز به خدمات خاص دارند؛ ارتقای سطح خدمات، کاهش زمان دستیابی مشتریان به آن و شفافسازی امور سبب ایجاد رضایت و گسترش همکاری آنان خواهد شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.