تقویت روابط هلدینگها با شرکت ملی پتروشیمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمیگفت: روابط عمومیبا توجه به نقش مهم و تاثیرگذار خود میتواند در مسیر توسعه و تعالی صنعت پتروشیمیایران نقشآفرین باشد. به گزارش مناقصه مزایده به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومیشرکت ملی صنایع پتروشیمیبا حضور بهزاد محمدی، […]
تقویت روابط هلدینگها با شرکت ملی پتروشیمی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمیگفت: روابط عمومیبا توجه به نقش مهم و تاثیرگذار خود میتواند در مسیر توسعه و تعالی صنعت پتروشیمیایران نقشآفرین باشد.
به گزارش مناقصه مزایده به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومیشرکت ملی صنایع پتروشیمیبا حضور بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.
وی در این آیین، با تأکید بر نقش مهم روابط عمومیدر روند توسعه صنعت پتروشیمیتصریح کرد: روابط عمومیرخ و چهره سازمان است و باید به نقش و فعالیتهای ارزنده و تاثیرگذار این واحد توجه ویژه شود.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمیبا قدردانی از زحمات رضا خلج، رئیس پیشین روابط عمومیشرکت ملی صنایع پتروشیمیگفت: هرچه روابط عمومیبه بدنه سازمان نزدیکتر باشد، پویایی و رشد مجموعه نیز با روندی پرشتابتر محقق خواهد شد و باید بر این نکته تأکید کرد که روابط عمومیبطن سازمان است.
وی ادامه داد: برگزاری موفق سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست تجربه بسیار ارزندهای بود و روابط عمومیموفق باید در همه عرصهها چه در داخل سازمان و چه در بیرون از سازمان حضور جدی داشته باشد و با توجه به سرعت تحولات مختلف در سطح جهان ضرورت دارد روابط عمومیبا استفاده و بهرهگیری از فناوریهای روزآمد جهان فعالیت کند.
معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، همکاری همافزا و مثبت کارکنان را یکی دیگر از راهکارهای موفقیت یک سازمان برشمرد و عنوان کرد: رشد و تعالی سازمان در سایه هکاری و تفاهم میان ارکان مختلف محقق خواهد شد.
ایوب بنوی، سرپرست روابط عمومیشرکت ملی صنایع پتروشیمینیز در این مراسم با تشکر از حسن اعتماد معاون وزیر نفت در امور پتروشیمیدر انتصاب خود تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد دستاوردهای صنعت پتروشیمیرا در عرصههای ملی و بینالمللی به نحو فراگیری اطلاعرسانی و معرفی کنیم تا فعالیتهای مهمیکه در این صنعت در حال انجام است سبب تقویت جایگاه کشور در این صنعت عظیم شود.
بنوی از ارائه سند جامع روابط عمومیشرکت ملی صنایع پتروشیمیدر آیندهای نزدیک خبر داد و یادآور شد: طراحی و تدوین برنامه راهبردی روابط عمومیشرکت ملی صنایع پتروشیمیدر چارچوب سندی جامع و کارآمد در دستور کار قرار میگیرد که در این سند مجموعه رویکردها و برنامههای نوین روابط عمومیدر حوزههای مختلف تبلیغات، انتشارات، ارتباطات، امور نمایشگاهی و سمعی و بصری و همچنین حوزه رسانه و اطلاعرسانی متناسب با راهبردها و ماموریتهای شرکت ملی صنایع پتروشیمیتدوین میشود.
سرپرست روابط عمومیشرکت ملی صنایع پتروشیمیبا تأکید بر نقش مهم روابط عمومیها، هلدینگها و شرکتهای پتروشیمیدر پیشبرد اهداف صنعت پتروشیمیگفت: باید روابط میان هلدینگها و این شرکتها با شرکت ملی صنایع پتروشیمیتقویت و مطابق یک برنامه هدفمند شود و افزایش یابد که این مهم با همکاری مطلوب و همافزایی روابط عمومیها محقق خواهد شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
دیدگاه بسته شده است.