هر سهم گوهران ۱۰۸۰ریال در فرابورس کشف قیمت شد

هر سهم گوهران ۱۰۸۰ریال در فرابورس کشف قیمت شد در ادامه عرضه‌های اولیه امسال فرابورس ایران، دیروز ۵ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید به قیمت هر سهم ۱۰۸۰ ریال برای نخستین بار در بازار اول عرضه شد. به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی فرابورس ایران، در عرضه گوهران پس از کشف قیمت ۵۰ […]

هر سهم گوهران ۱۰۸۰ریال در فرابورس کشف قیمت شد

در ادامه عرضه‌های اولیه امسال فرابورس ایران، دیروز ۵ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید به قیمت هر سهم ۱۰۸۰ ریال برای نخستین بار در بازار اول عرضه شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده از روابط‌عمومی فرابورس ایران، در عرضه گوهران پس از کشف قیمت ۵۰ میلیون سهم، معامله‌گران آنلاین می‌توانستند از ساعت ۱۲:۴۰ هریک تا سقف ۴۰۰۰ سهم این شرکت را خریداری کنند.

همچنین، محدودیت خرید برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک و قابل معامله ۲۴۰ هزار سهم تعیین شده و سهم هریک از کارگزاری‌های عضو فرابورس نیز به همین میزان است.

این گزارش می‌افزاید، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه گوهران امید که ۹۹٫۹۶ درصد سهام آن متعلق به گروه سرمایه‌گذاری امید است، از سال ۱۳۸۳ در زمینه سرمایه‌گذاری و خرید سهام، اجرای طرح‌های تولیدی و عملیات بازرگانی به فعالیت می‌پردازد و سرمایه‌ای معادل ۲ هزار میلیارد ریال دارد.

بر اساس اعلام مدیرعامل این شرکت، پیش‌بینی سود هر سهم گوهران امید برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۹۵ معادل ۴۵۳ ریال عنوان و با توجه به روند مجامع گذشته، سود تقسیمی ۳۸۳ ریال پیش‌بینی شده است.