حمایت بانک ملی از بنگاه‌های کوچک و متوسط

حمایت بانک ملی از بنگاه‌های کوچک و متوسط بانک ملی ایران با هدف تسریع در اجرای برنامه‌های دولت در زمینه تحرک‌بخشی به اقتصاد و رفع رکود در راستای اقتصاد مقاومتی، دستورالعمل حمایت مالی از بنگاه‌های کوچک و متوسط را به شعب این بانک ابلاغ کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، با توجه به رسالت بانک‌ها برای تأمین […]

حمایت بانک ملی از بنگاه‌های کوچک و متوسط

بانک ملی ایران با هدف تسریع در اجرای برنامه‌های دولت در زمینه تحرک‌بخشی به اقتصاد و رفع رکود در راستای اقتصاد مقاومتی، دستورالعمل حمایت مالی از بنگاه‌های کوچک و متوسط را به شعب این بانک ابلاغ کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، با توجه به رسالت بانک‌ها برای تأمین مالی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و به دلیل نقش مهم آن‌ها در ایجاد اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، بانک ملی ایران سیاست راهبردی خود در سال جاری را حل مشکلات مالی این واحد‌ها قرارداده است.

بنابر اعلام این بانک، بانک ملی ایران به عنوان بزرگ‌‌ترین بانک کشور و بازوی اصلی دولت در اجرای سیاست‌های اتخاذ شده و به منظور تحقق اهداف اصلی اقتصادی دولت مبنی بر خروج از رکود و تحرک‌بخشی به اقتصاد، از تمام ظرفیت‌های موجود خود در این زمینه استفاده و نقش خود را در این خصوص به خوبی ایفا می‌کند.

 

همچنین شعب بانک ملی ایران آمادگی دارند درخواست‌های تسهیلاتی بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط را در چارچوب مقررات و دستورالعمل‌های بانک مرکزی، مورد بررسی و اقدام قرار دهند.