اعلام شماره‌های موقت مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین

اعلام شماره‌های موقت مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین به دلیل آتش‌سوزی بامداد جمعه ۲۸ خرداد در شمال غرب تهران و آسیب‌دیدگی شبکه مخابراتی این منطقه، تلفن‌های مرکز ارتباط بانک اقتصادنوین که وظیفه پاسخگویی به مشتریان این بانک را بر عهده دارد با اختلال همراه شد. به گزارش مناقصه‌مزایده، بانک اقتصادنوین اعلام‌کرد: با توجه به […]

اعلام شماره‌های موقت مرکز ارتباط با مشتریان بانک اقتصادنوین

به دلیل آتش‌سوزی بامداد جمعه ۲۸ خرداد در شمال غرب تهران و آسیب‌دیدگی شبکه مخابراتی این منطقه، تلفن‌های مرکز ارتباط بانک اقتصادنوین که وظیفه پاسخگویی به مشتریان این بانک را بر عهده دارد با اختلال همراه شد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، بانک اقتصادنوین اعلام‌کرد: با توجه به این‌که تا رفع آسیب‌‌ها برقراری تماس مشتریان با کارشناسان این مرکز امکان‌پذیر نیست، مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند از طریق سایت اینترنتی این بانک نسبت به طرح نظرات، پیشنهادات و سؤالات خود اقدام کنند.

 

بنابر اعلام این بانک، همچنین تا رفع اشکال شبکه مخابراتی منطقه، مشتریان بانک اقتصادنوین می‌توانند برای برقراری ارتباط با مرکز ارتباط نوین با شماره ۴۸۰۵۲۱۱۱-۰۲۱ و پذیرندگان پایانه‌های فروش نیز با شماره ۴۸۰۵۲۴۸۰-۰۲۱ تماس بگیرند.